Wannes op TV ;-)

Home Forum Zeverhoekje Wannes op TV ;-)

• Maker
    Discussie

• SidewindR
    Deelnemer

Wie heeft er Wannes op Man bijt Hond gezien? :first: :applaus: 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Dit is weer straf , ik passeer meerdere malen per week voor zijn deur ,
        nog nooit een C6 of zijn vroegere P zien staan.
        Moet je vernemen via het P forum….. waar een forum al goed voor is. :applaus:

Anoniem

[quote=”funny” post=89163]Leg eens uit Wannes op tv ? Welk nieuw model van wagen heb ik gemist ?[/quote]
            Wannes is/was een mede forumlid van hier. Heeft een ganse tijd met een 964 turbo gereden.
            Heeft nu een C6 en JCW mini

kheb hem ook gezien 😀 Blijkbaar nog altijd redelijk precies op vlak van wagens.
              Ik herinner me de tijd nog met zijn 964 turbo… Die zag er altijd uit om van te eten 😆

Anoniem

Leg eens uit Wannes op tv ? Welk nieuw model van wagen heb ik gemist ?

Gezien 😀

Ze hadden mij trouwens ook gebeld vorige week om bij mij eens te komen filmen.

Echter moest het allemaal redelijk snel gaan en zeker deze week uitgezonden worden, ze vonden het dan ook iets te ver om richting West-Vlaanderen af te zakken…

Hmm, nu zie ik dat mijn berichten aantal op 496 staat? Hoe kan dat nu, mijn berichten aantal gaat er de laatste tijd precies alleen maar op achteruit? :wtf:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.