Warm hé

Home Forum Zeverhoekje Warm hé

• Maker
    Discussie
  • Gisteren avond toen ik in de P stapte …

foto_2012-07-25.JPG

En dan was het nog eerst 44 graden, maar toen ik een foto nam was het al wat gezakt…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”jol178″ post=104284]ik troost mezelf altijd : “waar brains zitten kan geen haar groeien…”[/quote]

Zouden mijn brains dan nu eindelijk komen ?
      Mijn haar begint in elk geval zichtbaar uit te dunnen .

PB

Ik ben “vrijwillig kaal” :mrgreen: Gillette, the best a man can get. :happy:

Jol in je Boxster ga je zweten hoor . :applaus:

Ze noemen dat haar met karakter : GEEN.
            Ben zelf ook bijna een blinkbol 😛
            Ciao,
            Luc

ik troost mezelf altijd : “waar brains zitten kan geen haar groeien…”

lol :drink:

Elk jaar heb ik minder en minder last van mijn haar :mrgreen: :happy:
                  Weet allen niet waar het naartoe gaat 😳

[quote=”plumber” post=104048]Allemaal losers en strandjanetten ja :mrgreen: :happy:[/quote]

ben daar mee eens.
                    dakje open en rijden tot de haren van het voorhoofd verdwijnen.

als we terug kwamen van Stuttgart eens goed gas gegeven met het dakje open.
                    moest wel de vrouw naar de kapper sturen.haartjes een beetje in de war :mrgreen:

+1

Allemaal losers en strandjanetten ja :mrgreen: :happy:

Peter Targa ik vrees dat ik toch een probleem zal hebben op de volgende keuring als ik mijn dak er afhaal . :driver:

Net terug van het warme en zonnige zuiden ,wat me opvalt is dat de meesten gewoon hun kap dicht laten en genieten van de airco.

hier vandaag ook het dakje open, mag al wel es, had al bijna den hardtop er terug opgezet :happy:

[quote=”PatrickB” post=103950][quote=”plumber” post=103914]Mijne P zijn dak is de laatste dagen nog niet dicht geweest :first:[/quote]

Bij dezelfde carrossier geweest als triumph? :mrgreen: :happy:[/quote]

Neen, ik ben reeds geruime tijd dakloos :happy:

[quote=”plumber” post=103914]Mijne P zijn dak is de laatste dagen nog niet dicht geweest :first:[/quote]

+1

:first: :first:

Gisteren eindelijk ook terug uit de garage kunnen rijden! Dit dus na een dagje dompelpompen, schoppen, met platen lopen zeulen, putten vullen en baan vlakken…yep en dat bij deze temperaturen!!!
                                  Met dank aan onze ‘blonde vamp’ Hilde Crevits :applaus:

Na 5km rijden besef je plots weer waarom zo’n spel zoveel geld kost 😉

Opvallend veel cabrio’s met gesloten dak gezien 😕 , geen echte cabriorijders misschien???
                                  Geniet ervan daklozen!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.