WARM UP REGULATOR 3.0 SC

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 WARM UP REGULATOR 3.0 SC

  • Maker
    Discussie

  • sam

      Beste porschefanaten,

      Kunt u me vertellen wat de gevolgen kunnen zijn als de Warm up regulator zou defect zijn, zou je dit eventueel kunnen testen? Voor ik dit onderdeel zou vervangen(nog redelijk duur) moet er 100% van overtuigd zijn als dit zou defect zijn.De sc valt soms stil in warme toestand .Is dit een veel voorkomellijk defect?

    3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • Heb ook wa gesukkeld met het injectiesysteem en de WUR opzij gelaten, eerst dacht ik aan de benzine accumulator maar daar was niets mee, Benzine pomp was OK, voorlopig gaat alles goed na het vervangen van de “check valve” aan de benzine pomp, deze moet het terugvloeien tegengaan en de druk houden en was blijkbaar defekt, kost amper € 25

        Beginnen bij het goedkoopste !!!

        Yvan

        sam

          Bedankt, voor het enige antwoord,heb al ondertussen de WUR uitgehaald en het bosch nummer gevonden. Stroom tot tegen de WUR is ondertussen ook gecontroleerd is OK, de weerstand is ook bekeken (ongeveer 37 ohms).Wat me wel opviel dat het darmtje van de thermo valve niet was aangekoppeld aan de vacum (langs de zijkant van de WUR),was opgestopt. Dit heb ik verbonden maar brengt geen verandering te weeg. De volgende stap zal ik eens de benzinedruk eens meten,eerst van benzinepomp (moet ongeveer 7,8 bar zijn.),dan van de WUR zelf bij koude en warme motor.

          Ik hoop dat ernog verdere tips binnenkomen!! Vinden zal ik zeker,weiger te gaan naar een garagehouder ,ben enorm koppig!!!

            Niet veel antwoord hé!!!

            T’is inderdaad een van de componenten van het injectie systeem en kan voor problemen zorgen.

            De WUR vervangen is niet altijd de oplossing, ondertussen ben je wel € 500+ kwijt.

            Je kan aan je garagehouder vragen of hij een 2dehands heeft liggen en of je die eens mag proberen, is vlug vervangen en je ziet wel wat er gebeurd. Voor zover die 2dehands ook niet defekt is !!!!

            Het moet wel hetzelfde type zijn t.t.z. alle nummers moeten kloppen, je moet hem ook eruit halen om dat nummer te zien

            Je kan ook een gereviseerde kopen en je oude ” core” opsturen naar :

            http://www.specialtauto.com/delorean-parts/fuel-injection.html

            Is heel vriendelijk en koopt ook defekte WUR’s op, heeft er steeds nodig om te reviseren. Prijzen zijn in US$, nog steeds 25% goedkoper dan onze €

            Succes,

            Yvan 😀

          3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.