Was op zoek…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Was op zoek…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik heb (nog) geen Porsche maar ben wel al lang van plan er 1 aan te schaffen, 10 jaar geleden stond ik op punt te kopen (928) maar ben dan een paar maand ziek geworden… en project ging in de ijskast. Nu heeft de microbe weer toegeslagen en ga ik doorzetten. Volvo C70 verkocht. Wij (vrouw is ook grote fan (is dat 😀 of 🙁 ) zijn meer tourers dan sporters dus we neigen nu naar een goed uitgeruste Cayman van rond de 30k. Omdat we altijd met twee rijden is zetelgeheugen bijna een must, niet zo gemakkelijk te vinden… kent iemand Autostroo in Knokke, daar staat iets naar onze goesting – Adaptieve sportzetels, PASM, zetelverwarming, … misschien wat aan de dure kant. Bij Penders in Luik staat er ook iets moois maar geen elek. zetels.

AutoStroo
    Penders

Conclusie: al veel geleerd hier op het forum en nu een post. Ben van rond Leuven.

Reacties welkom natuurlijk,
    gr Xtof.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • Ik denk dat je een koopje hebt gedaan!
      Kan je me op de hoogte houden van je graad van tevredenheid over de auto, de verkoper en de service?

mooie bolide, proficiat en veel plezier ermee :up:

Thx Wim, had al zo’n vermoeden 😎

Wim

Gaat eng worden Peter, heb hetzelfde probleem. 😉

En ja, ik heb er in eentje gereden om te zien of ik comfortabel zat, en nee dus. 😥

Nice, de cayman. Ik vind het een mooie auto, maar vraag me wel af of ik met mijn 1m98 achter het stuur zou passen 8) . Iemand enig idee?

Is dat een gepersonaliseerde nummerplaat? Volgens mij staat die voor Haaaaa Yyyyy Haaaa! :driver:
                Schoon, chique en mooi tegelijkertijd! Die rode veiligheidsgordels geeft de wagen nog zelfs dat ietje meer! *luv

Wees er voorzichtig mee!

Mischien nog ter info, wagen is gekocht via Porsche Bulen/Kortessem, en alles is zeer correct verlopen.

Gefeliciteerd met de aankoop. Superauto zo’n Cayman!
                      Veel veilige km gewenst :driver: :driver:

Heb topictitel aangepast :salut: eneuh… Congrats!! :first:

Vind ik ook best nog ok prijs!
                          Enne FOTO’S :popcorn:

mooie cayman, veel leuke km’s, daar zijn we nu al zeker van :up:

S2

Ja, 5K meer of minder, daarvoor komen we niet op straat hé 😉

Neen, heel goede prijs als je het mij vraagt!!!

@S2 35K inc 1j Approved vind ik toch nog rond de 30K?

Wim

Vandaar ook mijn post, ik kon het weer eens niet laten. 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.