Wat denken jullie ? Shoot !

Home Forum Zeverhoekje Wat denken jullie ? Shoot !

• Maker
    Discussie
  • Na haar geslaagd gevecht tegen kanker is mijn vrouw terug aan het schilderen geslagen.

Dit is een eerste aanzet om een Porsche te schilderen, basis is een foto van de Porsche website.

Wat denken jullie, graag reactie, positief en negatief :popcorn:
    Enne het is nog niet klaar he … 😀
    Breng het probeersel zondag wel mee naar Alken

IMG_1208.jpg

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Mooi :up:
      Mij moet je zulke dingen niet vragen, ik heb er niet het geduld noch de vaardigheid voor. Proficiat :applaus:

XXX

Ik teken ook af en toe eens graag maar dit is vet.
        Ferm gedaan :up:

Oh, ja, vermits ik zondag toch al onder mijn vermomming uit kom :happydance: en heel veel hier weten wie ik ben…
          Dit was het verhaal.

Oh, ja, Jollie dus aka Jorgen… :engeltje:

https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/121254-waarom-ik-hier-tegenwoordig-minder-actief-ben?limitstart=0

foto gepikt van de website van Porsche… ze gaan het daar niet graag horen…deepee :popcorn:

Canvas en Acryl verf.
            Olie doet ze ook maar omdat dit een eerste probeersel is in acryl, dat is sneller en iets makkelijker.
            Achteraf gaat ze eentje maken in olie.

Ze maakt veel portretten,… of vraag van mensen, en ik wou al langer dat ze dit eens probeerde.

Wing, dank je ! maar ze is goed onkruid, alles is normaal achter de rug. :happydance:

Pol

Ik zou het niet kunnen. De witte bolide op het doek zou wel nog in mijn garage passen. 😉

‘k zal kritisch zijn: jouw fotografische kwaliteiten zijn belange zo goed niet als haar schilderkunst 😎
                verder ben ik absoluut geen kenner, dus mss domme vragen: canvas, olieverf, … ?

Awel ik zal eerlijk zijn……, en het ziet er verdorie mooi uit :up: :up: en wens haar beterschap 😀

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.