Wat denken jullie van een 924carrera gts turbo?

Home Forum Porsche Talk Wat denken jullie van een 924carrera gts turbo?

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Weet een *porsche 924 carrera gts turbo te koop staan maar vraag me af of dit een gewild model is in de toekomst.
    Wat is jullie idee???

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Als koper wel. Als verkoper moet je geduld hebben of op een liefhebber botsen om een 924CGT (edit) aan +25k kwijt te raken, zoals onlangs iemand op PF NL.
      http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=37617&hilit=924+cgt

Deze was m.i. zelfs geen echte, maar kostte niet veel minder:
      https://porscheforum.be/New/forum/60-porsche-te-koop/121902-koopjes-op-kapaza-2dehands-ebay-deel3?start=396#157798

EDIT: Vergeet wat ik hiervoor schreef, van de Carrera GT zijn er 403 gemaakt. Jij vraagt naar een Carrera GTS, daarvan zijn er maar 59 knalrode gemaakt, lees ik bij Wiki; Het ding weegt 1121kg (100 kg minder dan mijn 924S 😯 ) en heeft daarvoor 245 pk. :wtf: Zal wel duurder in onderhoud zijn dan de CGT. Prijs, geen idee.

Kan me niet inbeelden dat ze niet zouden stijgen. (Sukses niet gewaarborgd, zoals de beurs.)

OK, Wesley, je mag ‘m bij mij stallen.

Is nu al een gewild model imo.

Mijn idee is dat je zijn contact informatie aan mij moogt doorgeven. :mrgreen:

De 924 GTS nu al een gewild model. 😉

In order to comply with the homologation regulations, the 924 Carrera GT and later 924 Carrera GTS were offered as road cars as well, producing 210 and 245 hp (157 and 183 kW) respectively. Clubsport versions of the GTS were also available with 280 hp (209 kW; 284 PS), and factory included Matter rollcage and race seats. 924 Carrera GT variations were known by model numbers 937 (left hand drive) and 938 (right hand drive).

1981
          924 Carrera GTS: 59 total
          Club Sport models with cage, etc.: 15

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.