Wat is er toch met het forum aan de hand (Anno 2018)??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand (Anno 2018)??

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • :up: :up: :up:

@Bart V. nog heel even geduld.
        Moderators zijn ondertussen nog aan de gang met het nieuwe menu uit te testen.
        We ontdekken met deze testen zelf nog een aantal nieuwe mogelijkheden :happydance: .
        Deze nieuwe mogelijkheden gaan in de toekomst zelfs nuttig zijn.
        Ondertussen werd er ook weer een nieuwe release van Kunena(Forum) vrijgegeven en een nieuwe release van PFB Book.
        Dus ik stel voor om al deze wijzigingen tijdens het eerstvolgende onderhoud laten mee te gaan.
        We houden jullie verder op de hoogte wanneer de onderhoudswerken zullen plaats vinden.

@ Peter,

Is onderstaande voorzien bij één van de volgende onderhoudswerken of die ik iets mis?

:up: :up: :up:

@Bert V.
              In afwachting van een oplossing, een kleine sneakpreview van op de test-omgeving.
              En er komen ineens ook nog een aantal andere functionaliteiten bij ;-).

Bedankt voor de feedback Peter. :up:
                Zelf kijk ik enorm uit naar deze “markeer alle topics als gelezen”:popcorn:

Meldingen zijn inderdaad vrij snel doorgekomen en ondertussen verder onderzocht.

1. Voor wat betreft “markeer alle topics als gelezen”, is er een oplossing onderweg. Ze is er al deels in onze test-omgeving, maar werkt nog niet 100%.
                  2. “gelieve geen update’s meer uit te voeren” = geen optie. Software-ontwikkeling is nu éénmaal een continu process waar functionele problemen en security problemen worden opgelost. Dit zijn dan ook niet altijd problemen waar gebruikers rechtstreeks iets van ondervinden. Dus onderhoud moet op regelmatige basis gebeuren, willen we niet op de pechstrook belanden met de website en het forum ;-).
                  3. [i]”aanmelden met andere gebruiker”[i] is een oud zeer waar nog steeds geen oplossing voor gevonden werd, desondanks er reeds aanpassingen gebeurd zijn. Willen jullie zo vriendelijk zijn om wat meer info te verschaffen? Van welke login-methode jullie gebruik maken wanneer het fout loopt? Eventueel met printscreens? (Login via Login op voorpagina/via PFB BOOK/via menu AANMELDEN enz.). Dit gaat ons zeker helpen in de zoektocht naar een oplossing

Is onmiddellijk gerapporteerd aan de webmaster! Bedankt ook om het meteen te melden Fab.

Ne keer zien of ik terug mezelf ben na uitloggen en weer inloggen?
                      Ja dus !!!

Vandaag terug een pak nieuwe posts die ik al gelezen had !!!
                        Tot weken terug.

Alé, kweet al hoe het komt >>> ben nu ineens crossbytje.
                        Problemen die vroeger verholpen waren komen weer terug, gelieve geen update’s meer uit te voeren die totaal niets te maken hebben met problemen op het forum.

Geplaasts door TheFab dus niet door Crossbytje !!!

+100

[quote=”hioctane102″ post=271279]Voorgaande topic: Wat is er toch met het forum aan de hand?? ging al meer dan 3 jaar mee.
                            Tijd om met een propere lei te starten, nu we de website en het forum regelmatig van onderhoud en aanpassingen voorzien.[/quote]

Ik wil hier niet negatief overkomen maar de upgrades en aanpassingen a/h forum hebben geen betrekking tot de opmerkingen die meerdere keren gepost zijn, met uitzondering van het aantal oude berichten die elke keer tevoorschijn kwamen.
                            Aan de webmaster of ontwikkelaar van het forum > is het niet mogelijk om alle problemen die gemeld zijn eens op te lijsten en er eventueel een opmerking bij te zetten of dit gaat aangepast worden of niet (misschien zijn deze niet op te lossen en dan zwijgen we er over).

Feedback aub.

Als ik een filmpje wil posten kan ik alleen de weblink plakken. Direct via het “film”-icoontje gaat niet. Zowel met browser Safari als Chrome met mijn MacBook.

+1000

Is er echt geen oplossing voor de knop “markeer alle topics als gelezen” blijf deze missen 😐 😐

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.