Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 924)
  • Wim

Ik weet niet of er meer forumleden last van hebben.
      Maar opende vandaag een vriendschapsverzoek met een geschreven tekst erbij, en na openen was tekst weg. 😕
      Verder als ik antwoord op een bericht komt de helft van de pagina waar ik gepost heb maar te voorschijn met de overzichtsalk midden in beeld. :bounce:
      Als ik dan terug naar recente topics ga staat het weer op zijn plaats.

💡 kan je op de aaipat niet via de tabtoets doorgaan tot de opslaan button zichtbaar wordt ?

Yeppa, dan toch gelukt, op de Ipad lukte het neit want opslaan knop gaat half verscholen achter het in te vullen vled, dan maar op de desktop en jawel it works :applaus:

Neen dus, zal nog ‘ns proberen :bounce:

Test om te zien of het werkt :think:

Welke zijn dan wel ‘kappersuitvoeringen’?

En het is gelukt zoals je kan zien.
                  ” geen kappersuitvoering” bijgevoegd.

[quote=”Harley G” post=219757]Voor zij die hun voettekst niet meer aangepast kregen….het werk terug…[/quote]

McKlusky heeft de bug gevonden :happydance:

in de werkbalk klikken op profiel > profielinformatie > handtekening
                    tekst aanpassen, venster sluiten en “opslaan” klikken

PFBprofiel.jpg

vermoedelijk is dit het gevolg van de recente oplossing om meerdere/grotere foto’s te posten.
                      voordien konden we alleen maar afbeeldingen uploaden kleiner dan 500 Kb; sinds deze beperking weggewerkt is kunnen we grotere foto’s plaatsen en maar dan komen die schuifbalkjes tevoorschijn.

ik weet niet of dit al gepost is;

waarom krijg ik altijd maar de helft van een foto te zien als ik op de thumbnails click.

Ik dacht dat dit vroeger niet was. (kan ook abuis zijn)
                        werk met chrome/win.

heb dit niet op de ipad

Helaas niet meer de verborgen toegang gevonden.
                          Het probleem met de foto’s is ondertussen opgelost geraakt dus dit zal ook wel volgen als ons opperhoofd de nodige tijd kan vinden.
                          Ik neem in het in ieder geval mee naar een meeting met hem.

[quote=”Harley G” post=219778]:oops: Sorry mannen, ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb. Was gisteren wat op de iPad aan het prutsen en kwam ineens op een voor mij nieuw venster waar ik de voettitel kon aanpassen. Het bewijs kan je zelf zien in mijn voettekst. Ik vind het niet meteen terug en moet nu een beetje werken. Ik beloof plechtig dat ik één dezer dagen het terug ga zoeken tot ik het gevonden heb.
                            greetings
                            G[/quote]

Gert,

Is dit al opgelost? Mij lukt het niet.

cookies verwijderen en cache leegmaken, gwoon FF gwoochelen hoe dit moet voor jouw brouwser

Wim

Of je oude bestanden een opschonen of hoe noemen ze dat…….koekjes verwijderen of zoiets. 😳

Tot nu toe zelf geen problemen mee gehad, misschien kan ons opperhoofd hier wet verder naar zoeken ?
                                  Probeer anders even met Mcklusky en pm te sturen.

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.