Wat kiezen als nieuwe DD

Home Forum Zeverhoekje Wat kiezen als nieuwe DD

• Maker
    Discussie
  • Zit een beetje met een luxe probleem vrees ik.
    Ben gisteren naar autosalon in Brussel geweest.
    Zoals enkelen hier al weten is mijn huidige DD BMW 335d coupe zwaar beschadigd geraakt door brand onder de motorkap 😥 herstellen zie ik niet meer zitten.
    Nu ben ik dus aan het rondloeren achter een vervanger.
    Ik weet niet meer wat te kiezen 😳 er is zoveel interessant.
    Enkel de Renault Clio RS heeft mij toch en beetje meer doen twijfelen.
    Franse auto’s hebben mij nooit echt geinteressert, maar deze Clio RS is nu wel echt mooi.
    De prijs is ook nog te doen. Ik koop normaal mijn auto’s als jonge 2de hands, voor het budjet dat ik voor ogen heb kan ik die Clio nieuw aankopen. Dan voor een verlengde garantie gaan en ik ben 5 jaar safe. Enkel de grote van de auto is nog een beetje een twijfel geval, misschien voor de megane RS gaan dan, maar die vind ik dan weer niet zo mooi.
    Ben immers gewoon van met grotere auto’s te rijden. Huidige BMW 3 en vorige 5 serie modellen.
    Zal maar eens een testrit proberen vast te krijgen denk ik.

Zijn er hier lezers die mij eventueel nog iets anders kunnen aanbevelen 😀
    Wel iets sportief hé :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
    • Nice! En X-drive!

William, als je in de richting van een Alpina gaat staat er vlakbij uw deur deze. Hij staat er al een tijdje, tja, wie koopt nu zoiets , dus je kan nog wat aan de prijs peuteren.

http://acgbmw.be/cardetail.php?carID=5467

[quote=”RODONDO” post=117749][quote=”Ghost” post=117740][quote=”RODONDO” post=117731]Bijlage redelijk uniek en 29.900 euro, 76000 km’s.
          Alpina B3 touring ![/quote]

Das inderdaad een mooie :applaus:[/quote]

Ben al lang Alpina-fan. Discreet, “volledig” onder handen genomen (ook interieur) wat bij andere tuners wel eens anders is. Enkel spijtig dat’m maar 400 PK heeft. 8)[/quote]

tis idd maar 50pk meer, originele Alpina zou wel een goe alternatief voor de 335d zijn, 5 deuren en herverkoop zou geen probleem mogen zijn als je hem dra weer zou verkopen…

wel nie in brand steken hé :mrgreen: (mind the sarcasm please ruzie )

[quote=”Ghost” post=117740][quote=”RODONDO” post=117731]Bijlage redelijk uniek en 29.900 euro, 76000 km’s.

Das inderdaad een mooie :applaus:[/quote]

Ben al lang Alpina-fan. Discreet, “volledig” onder handen genomen (ook interieur) wat bij andere tuners wel eens anders is. Enkel spijtig dat’m maar 400 PK heeft. 8)

[quote=”Datake” post=117726]Ge wilt dus nen groten snellen auto voor 35k alles in…

Dat wordt lastig :mrgreen:[/quote]

Keuze genoeg denk ik.
              Opnieuw een 335d coupe kan ook met mijn budget.
              Maar het is tijd om eens iets anders te proberen.

[quote=”RODONDO” post=117731]Bijlage redelijk uniek en 29.900 euro, 76000 km’s.

Das inderdaad een mooie :applaus:

[quote=”Datake” post=117736]tzou handig zijn moesten we weten waar het zoekertje staat daarvoor :D[/quote]

Autoscout bij merk “Alpina”. Is een B3 Biturbo ! ! 👿

tzou handig zijn moesten we weten waar het zoekertje staat daarvoor 😀

Mss kan een handige Harry de foto er in’t groot opzetten. 😳

goeie find !

Bijlage redelijk uniek en 29.900 euro, 76000 km’s.
                          Alpina B3 touring !

Attachments:
                          • 0225243184001.jpg
                          PB

Ik zou eerder richting luxe boot type Audi A8 gaan. :mrgreen:
                            Een 3.2 is 2200€ Biv en jaarlijks 1000€ taks.

Hoewel een RS6 al jaren op mijn nummer 1 staat als “Wil ik hebben!” 😉

Audi RS4 B7 avant! :driver: Beest van een auto, redelijk betaalbaar in aankoop.

Ge wilt dus nen groten snellen auto voor 35k alles in…

Dat wordt lastig :mrgreen:

[quote=”bladerunner” post=117685]http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=226090474&cd=634932800390000000&asrc=st%7cas[/quote]

Facelift umbau = 💡 herstelling ongeval ❓

Wit :puke:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.