Wat staat er op een inschrijvingsbewijs van een 993 S ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Wat staat er op een inschrijvingsbewijs van een 993 S ?

• Maker
    Discussie
  • Gisteren heb ik een 993 S gekocht met de bedoeling deze naar Nederland te exporteren. Klopt het dat op een Belgisch inschrijvingsbewijs (certificat d’immatriculation) staat ‘Porsche 911’ , zonder de toevoeging ‘Carrera S’ of gewoon ‘S’?
    In nederland wordt dit namelijk wel vermeld, en ik wil voor de importkeuring graag weten hoe het zit.

Bedankt!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Op het gelijkvormigheidsattest van mijn 4S alsook op de roze kaart (wat hier denk ik bedoeld wordt) staat gewoon vermeld Porsche 911 zonder extra toevoegingen. En die van mij is een 100% Belgische wagen …
      Ik had ooit een 964 Cabrio en ook op die zijn rose papier stond nergens vermeld dat het om een cabrio ging…
      Ik zou me daar dus geen zorgen om maken. En als je de precieze versie en afkomst van de wagen wil weten, stuur je naar een Porsche-center je chassisnummer en dan weet je ineens alles incl. opties en dergelijke.
      Groetjes
      Pascal

D’ieteren is idd de importeur voor Belgie…

Anoniem

Totall-Loss ?

( graptjen hé pol)

[quote=”cambiocorsa”:3mafu1qt]Gelijkvormigheidsattest is afgeleverd door D’ieteren en daar staat op 911-TL -wat dat ook mag betekenen………

Is D’ieteren de importeur voor Belgie?[/quote]

Turbo-Look??? 😉

Gelijkvormigheidsattest is afgeleverd door D’ieteren en daar staat op 911-TL -wat dat ook mag betekenen………

Is D’ieteren de importeur voor Belgie?

Dat kan kloppen , ik heb zelfs ooit een gelijkvormigheidsattest gehad waar op stond “porsche 911” niks meer niks minder en het was een 911 cabriolet.

Waarschijnlijk is de wagen geen originele belgische wagen maar bvb ooit al eens uit duitsland naar hier geimporteerd, dan krijg je bij de luie mensen van de DIV al wel eens papieren waar bitter weinig op staat.

Is dit gelijkvormigheidsattest afgeleverd door D’ieteren of door de technische controle ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.