Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.

Home Forum Zeverhoekje Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Maar ruim 25 auto’s is wat veel om te posten denk ik, ook al zal ik de afbeeldingen vinden op het internet. 😉

Maar mijn eerste 4 op 2 jaar tijd waren deze.

Simca rally 2

Volvo 123 GT

Audi 100 GLS

Audi 100 Coupe

Kleuren kloppen met mijn eigen auto’s uit die periode.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 295)
      • Hier mijn lijstje:
        – Porsche 924 (“dat is toch die volkswagen he?”)
        – Porsche 924S (“nee, deze heeft geen audi motor”, grrr)
        – vw passat tdi 110 pk (ongelofelijk veel onderstuur)
        – vw passat tdi 130 pk
        – alfa 147 jtd (fun, super wegligging)
        – peugeot 407 sw (comfortbak)
        – porsche 944 (happy owner sinds 2006)
        – ford mondeo (econetic, turbolag van hier tot in tokyo)
        – vw passat tdi dsg (huidige daily, dsg is zaaaalig)

Kever, 2PK, Inocenti Detomaso, BMW 2002, Alfasud Ti, Toyota Landcruiser (BJ40), Alfa GTV, Peugeot 205 GTI 1.9, Alfa 75 Twin Spark, BMW 324 Touring M-kit, BMW 525 TDS Touring, Saab 95 Griffin 3.0t, BMW 520d Touring M uitv. (vorig model), BMW 520d Touring F11 M-kit (laatste model)

*luv Ah, memories…..

Wim

Kreeg de daar ook een doos sigaren bij. :mrgreen: 😉

Graptje hoor. 😳

Het ging tussen de 418d Gran coupé (bmw) en de C220 bluetec break (MB)
              Tja :think:
              @ deepee: mercedes dus 😳

@ Harley G: is ‘t ne Merc of ne Bobkatze ?

Harley … Echt risico zou ik het niet noemen hé….
                  Enne…Vrouwke heeft gelijk, en niet enkel omdat ze meeleest 😉

Zelf iets andere keuze gemaakt…ook zonder life te zien of te rijden… Na een dik jaar met de V40 Heico nu de V60 Polestar :mrgreen:

Jammer voor mij die kon ik niet kiezen als bedrijfswagen…..:(
                    Het is een andere duitser. Volgens mijn wederhelft (ze leest mee tegenwoordig) een bompa auto maar ik vind dat nog goed meevallen. Tip voor de google boys :S205 🙂

De nieuwe cayenne staat nog ni in de showroom … :first:

Gisteren mijn nieuwe daily besteld. Staat nog niet in de toonzaal en dus nog niet in het echt gezien…. Ik ga er vanuit dat hij dik inorde zal zijn…. 😉 Soms moet je eens een risico nemen, eh 😉

it really is a small world we live in …

Ik heb nog zo een OSI 4jaar gehad en doorverkocht aan Dominiek Gielen ,Was voor hem ook de eerste en heeft er nadien een stuk of 7 van gehad.
                            Zelf vond ik het een leuke auto .

De zilveren is een Lancia Flavia Coupe 2000. Met Boxermotor 😉

ook zeldzaam om onderdelen van te vinden…

Helemaal anders dan met de P’kes hé, waar je eigenlijk alles voor kan vinden, nieuw, okkazie, replica…
                              Tenzij je bepaalde speciale stukken moet hebben natuurlijk, maar je kan steeds verder

[quote=”stefx911″ post=170820]Is geen Dino… alhoewel de voorkant eraan doet denken.[/quote]
                                is die grijze ook een osi ? de karmijnrode had ik herkend.
                                toevallig toen ik ooit op zoek was naar onderdelen kwam ik in Bree iemand tegen die zelf een grill had gemaakt (cnc) voor z’n OSI.
                                was origineel niet meer verkrijgbaar; ik was toen blij dat voor mijn Britse alles nog vlot beschikbaar was en nog steeds is.

Het is ook een Italiaanse wagen hé Wim, OSI zat in Torino. Echt veel Ford zit er niet aan, buiten motor en wat mekaniek.

OSI is failliet gegaan na een brand, niet omdat hun wagens geen succes hadden. Dit is wel de enigste wagen ontworpen door OSI die ook de OSI badge draagt.
                                  Ze zijn in ieder geval zeldzaam… in totaal 2200 van gebouwd waarvan slechts 400 met de 2.3 (zoals deze)
                                  Men schat dat er in totaal nog een 200 van bestaan. In het OSI register zijn er 147 gekend.

Leuk om onderdelen te vinden 😉

Aan deze is nog wel wat werk. weten nog niet of we eraan gaan beginnen of niet. Misschien moet jij ook jouw mening eens geven 😉
                                  Het is een origineel Belgische wagen, hebben zelfs de originele aankoopfactuur nog.

Maar eerst onze ander Italiaanse schone afwerken, daar komen we wel eens mee langs. Hebben we nog de originele folder van met aankoopprijs. Kostte toen zowat evenveel als een 911…

Wim

@Stefan…………. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: is natuurlijk een OSI van Ford.

Zat even te Italiaans te denken. 😳
                                    Mooi model wat mij altijd aantrok, jammer dat het geen succes werd.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 295)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.