Wat zouden jullie kiezen en voor/nadelen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Wat zouden jullie kiezen en voor/nadelen

  • Maker
    Discussie
  • Als jullie vandaag zouden moeten kiezen in jonge tweedehands wagens :

    997 turbo (geen facelift) of een 997 carrera facelift (modeluitvoering “gewone”/S/4/4S ❓ )

    handgeschakeld – tiptronic – PDK

    gesloten versie – targa – cabrio (geen rekening houdend dat het nu schitterend zomerweer is 😆 )

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Wim

      Zou zeker voor de cabrio gaan, zelfs in de winter een genot.
      Nu kan het zelfs te warm zijn om lekker open te rijden. 💡

        voor mij den turbo cabrio
        pdk is niet nodig
        zou content zijn met dat speelgoed

          of een neiuwe, goed uitgeruste boxster S met pdk. veel plezier voor een redelijk budget en nog nieuw ook. Het roadster gevoel is 100% aanwezig.

          mvg

            Mushroom schrijft:

            997 Turbo, handgeschakeld en *vanzelfsprekend* coupé ! 8)

            Er is maar 1 model met de pure lijnen en da’s de coupé. 😳

            Dat is ook mijn eerste keuze. Maar als je dan de prijzen van een carera met PDK ziet ➡ Ik heb de oplossing, ik begin met jonge tweedehands porsches te verkopen. Dan kan ik met ze allemaal rijden 😆 Maar zou rap failliet zijn want zou geen enkele willen verkopen 🙄

            Anderzijds met neef heeft een Z4 en met deze mooie zomerdagen is cabrio rijden wel echt dat extra plezier. Dus een handgeschakelde of met PDK 997 turbo cabrio. Prijzig speelgoed 😥

              Ikzelf zou gaan voor de S coupe met PDK. maar eigenlijk zou ik nog liever uitkijken naar eeen GT3 is dit geen optie.

                Mushroom schrijft:

                997 Turbo, handgeschakeld en *vanzelfsprekend* coupé ! 8)

                Er is maar 1 model met de pure lijnen en da’s de coupé. 😳

                Ja, maar als ik in mijn cabrio rijdt in de zomer is het toch wel genieten hoor…
                En met de opwarming van het klimaat worden de zomers toch alleen maar langer 😀

                Ik was ook vroeger nen “echte” die zweerde bij een handgeschakelde. Maar nu de PDK sneller is dan de handgeschakelde…
                Trouwens, een Ferrari of Lambo heeft tegenwoordig ook geen manuele boite meer 😀

                  ik zou geen targa nemen
                  het model heeft last van parasietgeluiden in het dak
                  dit kan zeer vervelend worden
                  een 2S zou mijn voorkeur genieten

                    997 Turbo, handgeschakeld en *vanzelfsprekend* coupé ! 8)

                    Er is maar 1 model met de pure lijnen en da’s de coupé. 😳

                      Oeioeioei … moeilijke keuze …

                      Ik ben zot van een turbo dus daar gaat mijn voorkeur naar uit…
                      Tiptronic zou ik niet willen…
                      Maar PDK is voor mij een must bij mijn volgende…
                      Dus mocht het budget het toelaten nen Turbo met PDK maar dan zit je automatisch aan de 997/2…
                      Zoniet is een 997/2 4S ook nie slecht.

                      Ik heb een cabrio (ondertussen reeds 2, mijn dagelijkse wagen is ook een cabrio) dus ben “partijdig”.
                      Dus mijn eerste keuze is een 997/2 turbo met PDK en cabrio.
                      Zoniet een 997/2 4S Cabrio met PDK…

                      Maar ik vrees dat ik een dure “goesting” heb …

                      Groeten,

                      Plumber

                    9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.