water infiltratie

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 water infiltratie

• Maker
    Discussie

• john porsche
    Deelnemer

als het regent word de tapijt achter de passagier nat maar kan nergens vinden waar het binnenkomt en het is enkel achter passagier heeft dit al iemand meegemaakt want zou wel graag hebben dat dit opgelost is . Alvast bedankt..

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • hallo iedzereen bedankt vr de vele antwoorden heb het gevonden was een rubber aan de rechterzijruit versleten en de plastiek onder de deurbekleding was kapot hersteld en alles is droog groeten

[quote=”svandamme”:2th9xqsd]op een 924/924 kun je ook het fenomeen krijgen dat vocht via de batterij bak binnenkomt en dan naar achtern toe migreert en daar opgemerkt wordt….[/quote]

Idd maar als je de mat vooraan weg doet is op 8 van de 10 gevallen geen water te bespeuren en als je de rubber van de achterklep na ziet zal je duidelijk zien dat deze niet meer voor 100 % afsluit.

Ik heb nog steeds een erg groot zwak voor de Golf II’s en vooral die GTI-kes… hmmmmm zo eentje in goede staat zou ik zeker en vast wel als daily driver willen!
            Mooi gedaan trouwens die Rijkswacht GTI! 🙂

op een 924/924 kun je ook het fenomeen krijgen dat vocht via de batterij bak binnenkomt en dan naar achtern toe migreert en daar opgemerkt wordt….

Een leuk speelgoedje dat ik van die groep heb gehad (als we toch offtopic gaan) VW Jetta GT16V (ook zeldzaam en erg leuk daar de medeweggenoten dit niet verwachtten) met 150PK en digi dashboardje.

Ook typisch VW waterprobleem. NAmelijk zekeringskast in wagen die nat wordt vanwege instroming water in de motorruimte.

[quote=”SidewindR”:3hpr2upt]Ik had dit bij mijn Golf II ook… Water-afvoergaatjes onderaan de deur waren verstopt!

SidewindR.[/quote]

Om even off topic te gaan…..

Golf II

Leuke bakskes. Mijn Vrouw had een MKII GTI, ne witte 5 deurs, volledig origineel. Blijkbaar moeilijk te vinden volgens de koper.

Is een jaar terug verkocht en heeft nu een tweede leven gevonden.
                  De huidige eigenaar heeft hem “omgebouwd” en doet er meetings van oude interventie voertuigen mee!

Ziet er nu zo uit…

Mijn vrouw wilde hem al terug… zeker in deze uitvoering 😀
                  Zou ze NOG sneller op haar werk zijn 😆

rubber ruit achter en of rubber van achterklep stuk

Ik had dit bij mijn Golf II ook… Water-afvoergaatjes onderaan de deur waren verstopt!

SidewindR.

Een kennis van me heeft dat ook met zijn 944.
                        Blijkt dat het de rubber van het achterraam wa (kwam water in bij het spuiten van water onder hoge druk) en het rubber van het targadak

ik zou ook zeggen targa dak.

batterijbak, rubber van ventilatie vooraan, ik noem maar wat typische kwaaltjes…
                            Heb je een targadak?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.