Water van onder dashbord

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Water van onder dashbord

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Zondag ben in naar de Porsche en coffee geweest in Averbode. In het doorgaan geen problemen ondervonden, in het terugkeren was het zo warm dat ik de airco had opgezet. Na een paar minuten rijden voelde ik bij het remmen en bij het optrekken nu en dan zo een koude druppel water op mijn voeten vallen. Bij thuiskomst even onderaan aan de pedalen even gezien en als ik voelde onder het daschboard was het helemaal nat . Iemand een idee vanwaar dit zou kunnen komen ?

PM

Zou dit condens kunnen zijn? Heb je al eens naar een airco schema gezocht op het internet zodat je kan zoeken welke leidingen daar lopen?

Heel raar heb deze week naar luxemburg gereden en daar geen water gevoeld of zien lekken , welliswaar stond de airco uit dus zal het wel degelijk uit de drains van de airco komen. deze foto heb ik hier van een vriend gekregen .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.