Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Weet een Porsche 944 te koop staan
- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door JoeBar_S2.
-
MakerDiscussie
-
13 juli 2012 om 16:14
ik weet van een 944 te koop
moest je interesse hebben laat het me weten, :relaxman: anderen ook natuurlijk -
MakerDiscussie
-
zoals gemeld, dat zijn indrukken (die e30) die dan ook meteen worden verklaard :respect2:
dank je,
ik wil jullie allen bedanken voor de info
meer over deze wagen kan ik enkel zeggen dat hij ongeveer 138000km voor die gerisiveerde motort heeft .
wat er in de koffen ligt is mij worst.(prive eigendommen)wat ik jullie ook kan zeggen is dat je wel voor de prijs moet onderhandelen, indien je het wenst te kopen.
oh ja joebar. de auto is gestald bij een vriend van deze persoon.omdat hij de porsche van straat wil houden.de kleur rood is nog in zeer goede staat.het zijn de foto’s die minder kwaliteit heeft.
ziezo dit is wat ik voor het ogenblik meer weet. :respect2:
volgens mij zijn die zijflanken (smakeloze) stickers.
anyways, zelfs met motorrevisie op factuur vind ik deze hoog geprijst 🙂
en ik rijd zelf met een S2 (als het een 3OOO cc is is het een S2) vooraan staat hij precies origineel, achteraan, is een andere zaak, (en niet beter mijn inzien)interieur fots zie j eniet, en wat je kan zien, lijkt dat het basis interieur ivm de staat kan ik niets zeggen.
de ‘rommelige’ koffer en de e30 BMW op de achtergrond, het quadje er naast, stellen me niet gerust dat deze goed verzorgt is geweest, maar zoals altijd, dat zijn slechts indrukken…,
Kan zijn als je gaat kijken dat die auto perfect in orde staat zowel technisch als looks, en als de motorrevisie dan op factuur staat denk ik dat je een degelijke wagen koopt.
Maar niet voor mij.my 2ct
Dat zijn idd al de dingen die opvallen op de foto’s .
Skirts en uitlaat zijn nog eenvoudig te vervangen (maar brengen ook een tamelijke kost mee)
Doch die zijflanken terug origineel zetten vraagt slijp , las en door de staat van de rest van de lak een complete spuitbeurt mee .
Alles samen van enkel deze cosmetische aanpassingen kom je al in de prijsklasse van een oede 968 of een 911Een voorbeeld . Deze ex 944na van mij (2.5 dus idd geen S2)van 1988 is 4 jaar geleden verkocht voor 3750€
Deze wagen was volledig origineel en in uitmuntende staat met erg lage kilometerstand , lederen interieur en zelfs al was het een rode blonk de lak nog als nieuwGewoon een vraagje (omdat ik er niks van ken) maar hoe zie zo op foto dat de wagen niet origineel is ? Of bedoel je daar de luchthappers, achterskirt en dergelijke mee ?
Ciao,
LucIk was eigenlijk net hetzelfde aan het denken. Is niet persoonlijk hé Straffen, maar een 944 met deze aanpassingen gaat vrees ik niet die prijs halen. Één die volledig origineel staat en met historie gaat rond deze prijs draaien … Dus misschien handig dat je even wat meer technische info over de wagen kan plaatsen. Misschien dat de prijs dan te rechtvaardigen is.
Mag ik eerlijk zijn ???
Veel geld voor een niet originele 944S2
Kleur is zo te zien op de foto’s erg vervaald .
Luchthappers in de zijkanten , achterskirt met uitlaat links en rechts .
En wat is dat allemaal in de koffer ?
Wat is de kilometerstand die de wagen gemaakt heeft ?Een lid van dit Forum verkoopt zijn perfecte en superonderhouden S2 voor dezelfde prijs en deze staat al anderhalf jaar te koop .
Een koopje is deze rode dus zeker niet , integendeel .
Anoniem18 juli 2012 om 22:40Is niet mijn geliefkoosde “afwerking” voor een 944 maar misschien zijn er wel liefhebbers. Zijn dat een soort van luchthappers op de zijkant voor achterwielen ?
Veel geluk met de verkoop.hallo vrienden.
ik heb meer nieuws omtrent de porsche 944 :relaxman:
kleur =rood
cilinder =3000cc
eerste inschrijving= 09/05/1990
chassinr= wpozzz94zln402523
de motor is gereviseerd
brandstof= benzine
vraagprijs 9500 eurodeze wagen gaat weg omdat de persoon te oud geworden is om met het voertuig te rijden.
indien er iemand van jullie interesse heeft kan hij mij een pm bezorgen.nadien spreken we wel af om de porsche te zien en een toertje te rijden.Eventjes de boeman spelen en de boel op slot gooien tot er meer info komt .
De antwoorden hebben inderdaad geen meerwaarde en het is ook niet de bedoeling dat we iemand belachelijk maken .
Straffen zal ons meer info bezorgen van zodra hij ze zelf heeft .Deze topic biedt een enorme meerwaarde aan dit forum vermoed ik 😕
Ik heb er vandaag in de regio Limburg wel zeker vijf te koop zien staan! Heb ik nu de hoofdvogel afgeschoten 😆 ?
En…ook een nieuw type in de mooie bruine kleur… was dat niet iets voor Muschroom 😆 ???
Een annonce in de krant telt dat ook ?
Heb ik dit weekend een Porsche in gezien. :relaxman:
ciao,
Lucgeef toe, toch het meest interessante onderwerp hier! 😆 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.