Welke nieuwe daily

Home Forum Zeverhoekje Welke nieuwe daily

• Maker
    Discussie
  • ik had voorgenomen niet meer voor een baas te werken maar kreeg een aantrekkelijk jobvoorstel met een bedrijfswagen in de loonvoorwaarden. met de leuke auto’s die ik al heb zou ik kiezen voor een kleine 4 zitter met een zo laag mogelijke VVAA. omdat wss een diesel dan het voordeligst wordt zal het weer een flinke aanpassing zijn.

welke keuze zouden jullie maken in het huidige segment van de compacte middenklassers en denk dan aan V40, A klasse, 2 reeks active tourer, A3, civic, focus clipper, astra tourer … ???
    ik verneem graag jullie ervaringen (goede en minder goede)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
    • [quote=”joebarreke” post=198246]Bij mij is de BMW 4 cabrio daily onderweg :driver:[/quote]

Proficiat!

Hoezeer ik ook pro BMW ben, de 4 Cabrio is me toch net wat te luxe. Misschien is het dat plooidak ook, dat me bij de huidige Z4 ook mee deed afhaken.

Enfin, verschil moet er zijn. Anders zou BMW maar één model moeten maken… Jij hebt natuurlijk nog de 911. Bij mij komen de thrills in dagelijkse, soms kleine dosissen van die ene gele.

Bij ons worden ze allemaal daily gedreven 😛
        Tenminste als der geen zout op de laan gestrooid is, dan blijven de Porsches binnen maar voor rond de kerk te rijden en boodschappen te doen is het bij ons deze geworden

en de 500 niet te vergeten natuurlijk

Grtz Geert

U madam heeft goede smaak :up:
          Heb nu bescheiden dieseltje genomen, wel met M pakket en nog wat toeters en bellen :popcorn:
          Vaa valt goed mee 😉

Nice! Zal ik maar niet tegen mijn madam zeggen…..
            Naast de Targa, Panamera is de 3/4 cabrio ook eentje van hare top 3. 🙂
            Ze vindt het nu nog jammer dat ik de 4 gran coupé niet genomen heb….
            Ben jaloers Bruno! 🙂
            Scheelt dat dan zoveel met een oudere Cayman in VAA?

Bij mij is de BMW 4 cabrio daily onderweg :driver:

Tja, als ge de Tesla S mee in de onderhandelingen betrekt…. :think: :happy:

er zijn ergere straffen :happydance: *porsche :driver:

Ik wist het van in het begin … deepee is gewoon onbetaalbaar!!!!

Pff, da’s ook ambetant zeg… :wtf:

de onderhandelingen mbt het project zijn afgesprongen. spijtig want nu moet ik als straf dagelijks met mijn P blijven rijden :lekker:

Waaauw! Nen Edition 25! :respect2: :respect2: :first:

Ik heb de “Mushroom daily driver” sedert september verleden jaar, in 180 pk uitvoering en met DSG.
                            Super daily driver en lekker goedkoop in VAA :relaxman:

Attachments:
                            • T5.jpg

Mannekes…den Dirk zoekt ne gewone otto, zodat hij een groot verschil merkt als hij in de lente terug in zijneP mag stappen…

Deze dus….heb ik om dezelfde reden gekocht

2015-02-0817.23.21.jpg

[quote=”deepee” post=197049]:idea: het VVAA voor een lichte vracht wordt anders berekend :applaus:
                                [/quote]

+ Ik heb hier nog een stel bijpassende zjantjes liggen :engeltje:

2013-06-2815.59.53.jpg

Heb als daily een Mazda CX-5, 165 pk benzine. Zeer tevreden van. Veel laad ruimte( ga nogal eens Mt-biken)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.