Welke nieuwe daily

Home Forum Zeverhoekje Welke nieuwe daily

• Maker
    Discussie
  • ik had voorgenomen niet meer voor een baas te werken maar kreeg een aantrekkelijk jobvoorstel met een bedrijfswagen in de loonvoorwaarden. met de leuke auto’s die ik al heb zou ik kiezen voor een kleine 4 zitter met een zo laag mogelijke VVAA. omdat wss een diesel dan het voordeligst wordt zal het weer een flinke aanpassing zijn.

welke keuze zouden jullie maken in het huidige segment van de compacte middenklassers en denk dan aan V40, A klasse, 2 reeks active tourer, A3, civic, focus clipper, astra tourer … ???
    ik verneem graag jullie ervaringen (goede en minder goede)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 115)
    • zeg nu zelf, als je je laat (ver)leiden door het lijnenspel, dan is de V40 toch “a different ball game” dan deze 2015 golf 6

en als je de binnenkanten naast elkaar zet:

intGolf6_V40.png

Wim

Je bedoeld deze waarschijnlijk, vet ding :up:

vandaag een V40 in het wild gespot en toch eens even de tijd genomen om hem wat beter te bekijken.
          zo op het eerste zicht zou ik direct gaan voor het nieuwere design van de V40 icm de motorisatie van de eTron.
          een definitief oordeel zal ik idd pas kunnen vormen na een testrit met de verschillende wagens in m’n whitelist.

@pvdw
          : meestal regel ik m’n testritten van vrijdagavond tot maandagochtend en breng ik de auto netjes gewassen en volgetankt weer binnen :driver:

@BC911
          : je kan je op een Tony Verhelle gewijs verslagje verheugen

en tot slot nog een interessante quote uit de autogids van midden dec/14:

De VAB Gezinswagens van het Jaar in hun respectieve categorie zijn bekend. De winnaars zijn de Citroën C4 Cactus, de Peugeot 308 SW en de Volkswagen eGolf. De jury bestond uit 25 journalisten en 84 gezinnen.

@deepee: ik hoor het graag wat je vind van de V40 (of V/S60) D4. Staat hoog op m’n lijstje, maar hebben ze niet overal staan om te testrijden. Het zijn meestal D2’s.

You got pm 😉

[quote=”Rud993″ post=196568]Ja dat is een luxeprobleem voor deepee :wtf: er is zoveel leuks op de markt dat het kiezen toch altijd een moeilijke opdracht blijft :happydance:[/quote]

idd altijd plezant shoppen met gesloten beurs. en dan nog wordt kiezen moeilijk …

@ PVDW: testrijden wil ik gerust komen doen, dan nog kijken of ik invloed heb op de garagekeuze bij de leasemaatschappij/werkgever. bovendien zijn er heel wat carpolicies waarbij promo’s niet ten goede komen van de bestuurder. dit om ongelijkheid tussen werknemers weg te filteren; jouw collega mag iedere 4 jaar z’n nieuwe bedrijfswagen kiezen aan salonvoorwaarden en jij niet … :think:

PS hebben jullie gisteren (4/2/15) ook problemen ervaren om op PF in te loggen. ik heb finaal mijn DNS settings in m’ router aangepast omdat deze site niet de enige was waarmee ik problemen ondervond.

VAA MINIMAAL…. leuke motor en dito afwerking

VOLVO D4 motor 180pk en 104 Gr CO2 max in V60, of anders S60, V40…

R-design voor de leuke look, en kom gerust is testrijden, je zal versteld staan ;-

PFB DISCOUNT bovendien 😉

KIJK IS NAAR ONZE STOCKPROMO’S

Stockcarsonline

image_2015-02-05.jpg

Deepee twijfelt……weet het even niet meer :think:

Allez, ik zal de knoop doorhakken :first:

2014-Audi-A3-e-tron-9.jpg

:happy: :happy: :happydance: :happydance:

Ja dat is een luxeprobleem voor deepee :wtf: er is zoveel leuks op de markt dat het kiezen toch altijd een moeilijke opdracht blijft :happydance:

Den deepee heeft gewoon een luxeprobleem……

Yep, I just threw up in my mouth, thanks for that !

Maar Rud993 is een beetje bevooroordeeld volgens mij 😉 (al moet ik eerlijk zeggen dat ik ooit aan een i40 heb gedacht, al hadden ze toen problemen met de motor of zoiets waardoor de lancering op onze markt uitgesteld moest worden … )

De mooiste auto die ik in mijn leven al heb gezien!!!

Hyundai al bekeken? 5jaar waarborg onbeperkte km :coolness:
                                image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

het wordt een moeilijke keuze. Ik zou het begot niet weten want heb net een nieuwe wagen gekocht, ken het gevoel van wat, hoe, waar, welke…voor dat moment zou je het wel weten tot het moment daar is dan…is het moeilijk kiezen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.