Welke nieuwe daily

Home Forum Zeverhoekje Welke nieuwe daily

• Maker
    Discussie
  • ik had voorgenomen niet meer voor een baas te werken maar kreeg een aantrekkelijk jobvoorstel met een bedrijfswagen in de loonvoorwaarden. met de leuke auto’s die ik al heb zou ik kiezen voor een kleine 4 zitter met een zo laag mogelijke VVAA. omdat wss een diesel dan het voordeligst wordt zal het weer een flinke aanpassing zijn.

welke keuze zouden jullie maken in het huidige segment van de compacte middenklassers en denk dan aan V40, A klasse, 2 reeks active tourer, A3, civic, focus clipper, astra tourer … ???
    ik verneem graag jullie ervaringen (goede en minder goede)

10 reacties aan het bekijken - 106 tot 115 (van in totaal 115)
    • Ik zou in ieder geval geen V40 nemen zoals je voorstelt, want ik rijd ermee op het werk en er scheelt altijd wel iets aan.

PDS

Is die Jaguar XE niet een héél pak duurder dan de andere voorgestelde modellen ?

:think:

Sorry maar dat vind ik zo’n saaie grijze muis die A3 :bounce:

Jaguar XE 99gr :popcorn:

Ik zou die BMW in ieder geval laten waar hij is en zeker voor de A3 gaan, is qua technologie aan boord 2 generaties voor op eender welke BMW.
              We hadden op reis een A3 (bedrijfswagen van een vriend) en ik was danig onder de indruk van de adaptieve cruisecontrol (zeker in combinatie met de automaat), en het gebruiksgemak van alle snufjes. Ik vond ‘m ook erg stil en je kon er achteraan behoorlijk deftig zitten.
              Het was de 1.6 diesel. Hoewel ik niet vond dat hij kracht miste, is de 2.0 misschien toch wel leuker.

Enige nadeel, er rijden er zoveel van rond, maar dat geldt eigenlijk voor elk van die opties. In de audi stal zou ik dan misschien naar de nieuwe TT kijken.

PB

Ik heb een weekje rond gereden met de laatste generatie A3 1.6 diesel en ik moet zeggen dat ik gelijk verkocht was. *luv

PDS

Ik zou ook zeker voor de a3 kiezen :up:

:popcorn:

Wim

[quote=”deepee” post=196221]ik had voorgenomen niet meer voor een baas te werken maar kreeg een aantrekkelijk jobvoorstel met een bedrijfswagen in de loonvoorwaarden. met de leuke auto’s die ik al heb zou ik kiezen voor een kleine 4 zitter met een zo laag mogelijke VVAA. omdat wss een diesel dan het voordeligst wordt zal het weer een flinke aanpassing zijn.

welke keuze zouden jullie maken in het huidige segment van de compacte middenklassers en denk dan aan V40, A klasse, 2 reeks active tourer, A3, civic, focus clipper, astra tourer … ???
                    ik verneem graag jullie ervaringen (goede en minder goede)[/quote]

S2

Heb zelf een Skoda Superb combi, waar ik heeel tevreden van ben.

Dus waarom geen nieuwe Octavia combi als het wat kleiner mag?

Zonder meer de A3, indien mogelijk de e-tron: betaal je nauwelijks VAA :relaxman:

10 reacties aan het bekijken - 106 tot 115 (van in totaal 115)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.