welke Porsche in welke film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes welke Porsche in welke film

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

een flink overzicht welke Porsche in welke film en vindt je HIER

image002.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Straf dat hier nog niet vermeld is:
        Gone in sixty seconds :popcorn: :popcorn:

Nog altijd één van de leukste auto films. :driver:

Verschilde porsches in deze scene, maar vooral focus op Tina.
        Zou een 996 moeten zijn, maar is blijkbaar een omgebouwde 1978 911

[video]https://www.youtube.com/watch?v=OjwKjdiBg1I[/video]

The Marseille Contract

Wel grappig hoe ze gedurende de gehele straatrace met een targadakje rijdt en dan plots voor de laatste scene, waar ze bevallig recht staat in haar 911, er ineens geen targadakje meer opzit 😎 😎 Als ze natuurlijk de hele race zonder dakje zou gedaan hebben, dan zou ze er wel behoorlijk stoffig uitgezien hebben 😀 😀

Voor wie goed oplette, vorige week in Witse (herhaling), de rijkelui’s zoon in de 993 cabrio.
            (mijn vrouw begreep niet goed waarom ik rechtsprong en de TV begon te fotograferen)

The Marseille Contract

bij het zoeken naar een foto kwam ik op een forum terecht waar er 15 pagina’s gewijd waren aan films met Porsches in, maar kga hier uiteraard deze topic niet verpummelen dus keep on searching guys 😉

Er wordt spijtig genoeg ook wat afgesjoemeld met Porsches op tv, paar jaar terug zag ik een serie waar ze een achtervolgingsscène deden in een rode 997 cabrio, uiteindelijk belandden ze id gracht waarbij duidelijk zichtbaar was dat ze een 996 erin knalden. Ook een film waar ze een grijze car 4S opbliezen en je de onderkant vd auto zag, geen motor en rechte blinkende uitlaatbuizen tot aan de achteras 🙂

de Carrera GT waar Anthony Hopkins mee rijdt in de film Fracture (schitterende film trouwens!) en zijn madame rijdt met een Boxster dacht ik…

fracture-6.jpg

No man’s Land kende ik niet, thx for the tip … Moet ik is bekijken, kan moeilijk anders gezien avatar 🙂

Deze had ik nog niet zien voorbijkomen..

Is toch m.i. de meest legendarische scene waarin een Porsche de hoofdrol speelt.

” No man’s land ” oud maar de moeite ,die mannen doen niks anders dan porsche’s pikken .
                        [video]https://www.youtube.com/watch?v=rhZs4F3qe-M[/video]

cayman in de the fast and the furious

i226039.jpg

Risky Business – Tom Cruise

True Romance – Lee Donowitz

Vorige maandag in de “Flandriens van het veld” Liboton met ne 928. Meteen bekroond als beste veldrijder ooit. Na!

Say hello to my little friend

Weet nog eind jaren 70 was er een tv film voor de promotie van de Olymp. spelen in Lake Placid.
                                  Het ging over een man die alles achter zich liet en kocht een verse 911 turbo en reed met hoge snelheid richting Lake Placid.
                                  Prachtige opname’s van de 911 en naar mijn idee de mooiste uitvoering van de turbo, zeg maar de oer turbo.
                                  Hij maakte allerlei belevenissen mee op dit ski oord met natuurlijk fraaie dames.
                                  De hoofdrolspeler speelde ook in de film Mash wat toen een hit was.
                                  Paar jaar later kon ik het niet laten en kocht mijn eerste 911 *porsche

buurman wat doet u nou? hahahahahahah

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.