Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen!

Na terug wat ingelezen te zijn begint de keuze zich naar een eindpunt te begeven. Maar wat zit/zat in de keuzelijst.

– Boxster/Cayman
    – 996 4S
    – 997

De boxster omdat het mijn eerste porsche was. Nu meer aan het kijken naar de 987 ipv 986.
    De Cayman omdat ie toch wel iets heeft (maar gn open dak)
    De 996 4S, mooiste 911 die comfort en looks heeft imo.
    De 997, vrij recent, nieuwer model etc.

Nu vandaag wat rondgereden, mijn bevindingen.

Eerst in Antwerpen, pffff NOT. Dan VanBeurden in Retie. Goed ontvangen, goede uitleg etc. Gaat om de 4S met 70t km met de nodige opties van 2002. Auto zag er super uit en garage en eigenaar gaf me veel vertrouwen. 4s is héél knap maar blijft een auto van 10j tov 997 die toch wel wat jonger is, ook in looks. Qua prijs verschillen ze niet al te veel.

Dan LTF, ook super ontvangen. Maakte tijd net zoals in Retie. Zag daar de boxster en ook een 4s naast elkaar staan. Na wat gesproken te hebben en op looks gelet gaan de boxster en cayman nt meer meedoen. Dan vind ik een 4s toch wel mooier.

Maar nu WELKE???? 997 of 996 4S????

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
  • Anoniem

Mark ziet er mooi uit je boxster .

17 pk 😉

voor het opkuisen heb ik al een afspraak, dus das al geregeld.

Weet er eigenlijk iemand of er veel verschil is tss de 211pk en de 228pk versies?.

Anoniem

Ziet er goed uit!

[quote=”mark986″ post=87650]
            Op de kofferklep achter staat “my porsche boxster” dat is dus :puke:
            [/quote]

Op laten staan en eronder zetten “you wish”

Opkuisen: bel eens naar BERT en doe hem de groeten!

Porsche-Boxster_18370466.jpg

Porsche-Boxster_18370459.jpg

Porsche-Boxster_18370457.jpg

Porsche-Boxster_18370458.jpg

Porsche-Boxster_18370465.jpg

effe een paar fotos van hoe ze nu staat.
              Gaat geen “Terrumpje” worden, maar ze gaat eerst toch proper gezet worden vooraleer er mee gereden word.

Op de kofferklep achter staat “my porsche boxster” dat is dus :puke:
              Het interieur heeft carbon stickers of zoiets…. die zijn o zo mooi….NOT, ook :puke:

De velgjes die er nu onder staan gaan waarschijnlijk in de verkoop. Ga voor de 18″ classic en voor de winter heb ik toch winterbanden en velgen op 17″. Mss een lichte verlaging van 3cm met eibach veertjes en achter een spoorverbreder (heb ik nog van de vorige boxster).

Dan rest enkel de sportuitlaat met k&n luchtfilter (mss inductie van fabspeed).

oh yes, I’m back :relaxman:

Mooi om te horen :respect2:

nope, gaat mooi binnen bij carrera motors waar ie altijd is binnengeweest!
                    Heb al afspraak voor de wagen volledig te laten opkuisen. Nu al aan het uitkijken naar een sportuitlaat en luchtfilter (kan geplaatst worden bij groot onderhoud) en eventueel een sportophanging. Eens kijken om de 211pk open te laten zetten, weet niet wat dat gaat geven. En dan carrera classic in 18″. Meer gaat er niet gebeuren.

En nu je Porscheliefde niet meer laten wegnemen door een charlatan hé 😉

thx Koen, je was als eerste op de hoogte 😀

@kenny
                        , sterkte, na regen komt zonneschijn!

Mark , ook via deze weg een dikke proficiat .
                          Kenny had een schuiver gehad en schade die gemaakt moest worden.

@ Kenny : Goed nieuws . Nog even doorbijten en dan weer :driver: .

wat ben je allemaal aan het veranderen/doen? Heb mijn vorige boxster uit nogal uitgebreid onder handen genomen, uitlaat, inlaat, breder voor en achter, turbo spatborden, achterbumper caractere, voorbumper gemballa, muziek inbouw etc etc

Attachments:
                            • boxster.jpg
                            • IMAGE_00011.jpg
                            • IMG_1996_JPG.jpg

Is nog niet helemaal af (carrossier heeft vertraging opgelopen wegens ziekte), maar we zijn op goeie weg 😉
                              Zal dat sportuitlaatje binnenkort wel eens kunnen laten horen :driver:

of ie kan karren weet ik niet, enkel dat ie de sportuitlaat gekocht heeft van Deepee. Was er iets met zijn boxster?

Serieus?? Congrats Kenny!!! :applaus:
                                  Kan je weer karren… :driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.