Welke velgen?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Welke velgen?

• Maker
    Discussie
  • Welke van de 2 passen best op ne witte 997 ❓ ❓ ❓

FUCHSVELGEN1.jpg

GTSVELGEN.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • doe mij ook maar de fuchs velgen

Iemand ervaring met http://www.givawheels.be

fuchs!

Ne mens leert uit zijn fouten é :mrgreen:

Kijk ,ook eentje die verder denkt .
              Zo denk ik ook steeds VOOR in een wagen koop .

Zou ook voor de Fuchs gaan op een 997 :lekker:
                En als je ze beu gezien bent, zullen er wel genoeg liefhebbers zijn om ze over te kopen 💡

Fuchs :respect2:

Bij Porsche Gent staat/stond een witte GTS met die Fuchs op en is heel mooi. Die Fuchs is tijdloos. Die andere velg heb ik altijd heel mooi gevonden maar is nu een beetje passé vind ik.

Die OZ supperlegerra is heel mooi op een GT3 en andere maar op een normale 997 heeft dat niet hetzelfde effect. De auto is niet agressief genoeg.

Ikzelf ben ook al een jaar aan het zoeken naar een andere velg en wat ik het liefste zie is de GT3 RS in white gold en dat geeft fantastisch mooi op een witte. Moet hem wel wat lager leggen anders ook geen zicht.
                    kosten wel 8000 euro.(zonder banden)

Fuchs, definitely de Fuchs !!!

:applaus: :applaus: :applaus:

Nieuwe Fuchsen op een nieuw model vind ik toch wat hebben (en zoals Mushroom aanhaalt liefst 3 delig)

Onder een 997

3 delige onder een 964

+1 vind ik ook Funny

Fuchsen op een oudje vind ik ok :applaus: .Maar nieuwe fuchsen op een recent model vind ik minder staan .Gelukkig verschillen smaken . 😉

De Fuchs’ natuurlijk! 🙂
                                En nog beter: 3-delige :respect2:

De onderste velgen Luc ,kijk anders eens naar OZ velgen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.