Welkom 930 TURBO

Home Forum Stel jezelf even voor ! Welkom 930 TURBO

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Zoals ooit in mijn voorstelling aangegeven heeft mijn vader mij de autopassie doorgegeven.
    Na zelf gebeten te zijn door de Porsche microbe heb ik zo mijn vader goesting gegeven voor zijn eerste Porsche.

Morgen komt de nieuwste aanwinst eraan.
    Het is een 930 turbo van 1986 met 39000km en van de 1ste eigenaar.

Sommigen hebben hem mss gezien in Essen.
    11148963_10205522381372177_1852773039_n.jpg

11173517_10205522381132171_144351320_n.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • Knappe wagen! Proficiat.

Ik spreek niet uit ervaring, maar laatst was ik bij Carrera motors en daar hebben ze blijkbaar een afdeling specifiek voor de luchtgekoelde.

Oost-Vlaanderen
        PS zie dat de voorgaande foto’s verdwenen zijn….

101.jpg

057.jpg

055.jpg

Van welke streek ben je?

Iemand een tip welke officiele
            garage het meeste ervaring heeft met luchtgekoelde P?

100.jpg

schitterende wagen!
              Geniet ervan!

Mmmmm, zeer zeer mooi!! I LIKE! Proficiat met de aanwinst, veel plezier en zoals je het schrijft idd rijden ermee!!!!

F

Proficiat met het nieuwe speeltje!
                  Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande => Het lijnenspel van die oude turbo’s is gewoon schitterend. Die ‘heupen’ van vroeger zie je inderdaad bij al die moderne Porsches niet meer terug 🙁

TOP wagen, daar kan mijn inziens geen nieuwe tegen op qua looks

Proficiat, wij hebben hem idd ook zien staan, maar reeds met de hoes er over.

+1 vette Porsche, nog altijd spijt da’k er zo eentje destijds heb weggedaan…

Zo in het daglicht nog mooier.
                          Indrukwekkende automobiel !
                          Nog eens dikke proficiat, veel plezier en veilige kilometers.

Zeer mooie wagen !

De wagen is geleverd hierbij enkele foto’s voor de liefhebbers

098.jpg

100.jpg

101.jpg

zeer goede keuze voor zijn eerste Porsche, proficiat

Proficiat met de aankoop!

En groot gelijk dat ge ermee gaat rijden!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.