Wie ben ik? Spykerforce

Home Forum Stel jezelf even voor ! Wie ben ik? Spykerforce

• Maker
    Discussie
  • DSC_8290-kopie.JPG

Hallo iedereen! Ik ben dus Alexander van Boekholdt. Ik ben geboren in Sittard, NL en ik studeer in Leuven (BE). Ben een jongeman van 21 jaar die helemaal gek is van auto’s en fotografie van auto’s :wtf: . Hieronder een beschrijving van hoe ik daarbij gekomen ben en wat ik doe.

Eerst mijn historie:

Als klein kind kon ik al elke auto op de straat per merk opnoemen (verbaasde me nu nog altijd dat ik als kind van 3 wist wat een Saab was 😀 !). Was zelfs zo erg, dat mijn ouders zeiden dat als ik een ongeluk met vluchtmisdrijf zag met 3 jaar, de politie me op mijn woord kon geloven welk merk en welke kleur de auto had 😛 Na een tijd kon ik ze ook bij modelnaam en werkstitel benoemen. Dus daarmee was de fundering gelegd van mijn autopassie 🙂 .

Op een gegeven moment (2006) kreeg ik de uitnodiging om een week naar Stuttgart te gaan, wat ik sindsdien elk jaar heb gedaan. Heel veel bijgeleerd over Mercedes-Benz & Porsche. Al tig keren in het Porsche museum en MB-museum geweest, en de dealer Bob Forstner heb ik ook al meermaals bezocht. Je kan zeggen, dat de passie voor zowel MB en Porsche bij mij met de paplepel is ingegoten (al was het iets later 😀 ) Ook ben ik het BMW-museum in München gaan bezoeken, net zoals het ultra-exclusieve Auto-salon Singen. Qua tuners in die omgeving heb ik AMG, Gemballa en Techart (meermaals) bezocht.

Hobby:

Toen ben ik dus begonnen met mijn huidige hobby: het vastleggen van exotische auto’s op de gevoelige plaat. Ik heb inmiddels al een groot aantal evenementen bijgewoond, waarbij ik ook fotoverslagen heb geschreven over verschillende evenementen voor een autofotografie-site. Ook heb ik ook al een paar fotoshoots gedaan met auto’s. Ik ben zelf een perfectionist met foto’s, waar de anderen ruimschoots tevreden zijn, zie ik verbetering. Dat is een erg goede eigenschap (ben ik al achter gekomen)!

Mijn toekomst: