wie ben ik

Home Forum Stel jezelf even voor ! wie ben ik

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum gebruikers,

Ik heb me eventjes aangemeld op dit forum om jullie alvast te bedanken met het medeleven van mijn broer waarvan hier een topic door beestje is geplaatst. https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/122274-oproep?start=12
    ik ben dus Karl de broer van Hans die op palliatieve zorgen ligt. Ik ben het meest actief op het familie forum van flat4free en vw bus forum.
    ook wil ik jullie al bedanken voor diegene die zondag voormiddag eventjes willen passeren om mijn boer nog iets te gunnen ivm porsche.
    groeten Karl

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 206)
    • [quote=”Mushroom” post=156705]Op de Kiss & Ride van de parking van het ziekenhuis…[/quote]

Oei kussende Porsche-forum-members , gevolg GASboete 😉
      Ik hoop dat er nog velen komen voor dit mooi initiatief, zo’ schrijnend verhaal

Op de Kiss & Ride van de parking van het ziekenhuis…

Hallo,
          Kan je ons laten weten waar “exact” op de parking van het AZ dat wij afspreken aub…?

S2

Be prepared voor de parking, ik gebruik die beroepsmatig wel eens en de doorgangen naar de verdiepingen zijn heeeeel smal. Let goed op met “brede heupen” , een gewaarschuwd man is er … (je zal de “oorlogswonden” op de muren wel zien 🙂 )

Kiss en ride strook ligt inderdaad vlak voor de hoofdingang op een parallel stukje weg rechts van het doorgaand verkeer naar de parkeertoren.

[quote=”Mushroom” post=156570]

Even de lijst meegenomen naar deze pagina en bijgewerkt…
              Goed idee van Jabbeke!

Voor zij die in Jabbeke moeten passeren: om 10u afspraak aan het tankstation op de E40.
              Zij die van elders komen: om 10u30 aan de kiss & ride (ik vermoed dat die nabij de ingang ligt) van H. Hart, AZ Damiaan campus, Palliatieve eenheid, Gouwelozestraat 100, Oostende.

Forumleden die momenteel al toegezegd hebben:

Mushroom
              Snoer 964
              Porsche914orange
              Jochen
              Peter_targa_84
              Pix912
              Chiepe
              Hendrik914

Forumleden die misschien kunnen komen:

RS
              FCBLovesChampagne[/quote]

[quote=”snoer 964″ post=156682][quote=”porsche914orange” post=156677]Anders rond 10u afspreken aan tankstation in Jabbeke ? Vermoed dat de meeste daar wel moeten passeren?[/quote]

+1 is een goed voorstel ![/quote]

Ik hoor vanavond of ik morgen kan komen, dan ben ik ook om 10 h op de parking

[quote=”porsche914orange” post=156677]Anders rond 10u afspreken aan tankstation in Jabbeke ? Vermoed dat de meeste daar wel moeten passeren?[/quote]

+1 is een goed voorstel !

Anders rond 10u afspreken aan tankstation in Jabbeke ? Vermoed dat de meeste daar wel moeten passeren?

Ik zal proberen om me nog vrij te maken, concreet spreken jullie daar af op een parking bij het ziekenhuis ?
                      Of hoe is alles gepland ?

[quote=”Jochen” post=156620]Om onze ecologische voetafdruk te beperken ga ik en AnthonyS samen rijden 😆 😆 :lol:[/quote]

:up: :up: :up:

@ Mush laat je vandaag nog iets weten waar en wanneer we afspreken om eventueel allen samen aan te komen ?

Ik heb daar straks mijn ouders gebeld. Er is een kiss and ride beneden, laten we daar afspreken. Daarna kunnen we, naar gelang het aantal voertuigen, eventueel naar de bovenste parking gaan bij goed weer, bij slecht weer is er ook mogelijkheid tot parkeren overdekt, Ik zal zowieso de ticketten vergoeden bij het verlaten van de parking.
                          Moest er iemand zijn die met hem een toertje wil rijden mag dat altijd maar dat bespreken we dan ter plaatse naar gelang zijn humeur en toestand.
                          Alvast bedankt aan allen en tot zondag, Karl

Mijn plaatslager is nog niet begonnen, dus behalve heirkracht rij ik zondagmorgen naar
                            Gouwelozestraat 100, OOSTENDE.

ken

Welkom hier Karl
                              Ik heb je topic gelezen, ik wens je en je familie veeel sterkte toe!.

Zelf kan ik er zondag spijtig genoeg niet bijzijn, maar ik ben er zeker van dat de broer een superverrassing zal krijgen
                              :respekt: *porsche rijders

Mijn *porsche staat zonder platen tot april anders kwam ik zeker langs.
                                Veel sterkte toegewenst.

Lijst aangepast! Begint een mooi kliekje te worden…

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 206)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.