Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 416)
      • Maandag een 356 speedster (echt of replica?) op O-plaat aan de haven van Altea.

123

grijze 993 ? onder de tunnel van ‘t Vliegveld van Wevelgem
          niet goed gezien want had sunnies op en kwas muziek aan ‘t maken in de tunnel dus t ging wa rap

123

I’m in for nen halven euro
            Want ik ben as usual structureel blut

Ik zal een fonds oprichten, mijn verjaardag is imminent… We maken er YEL-SUB van. :up:

Vanmorgen een gele 718 Boxster met nummerplaat YELLOW zien staan in Kortessem.
                Zou nog iets voor Yellow Sub geweest zijn….de nr plaat, hé

Gisterenavond gespot ! Carbonman, bij de voorstelling van de nieuwe 911 te Maastricht, heb ‘m moeten tegenhouden want hij wou weeral een bestelbon tekenen… 😆 :happy: :happydance:

hahaha, ooit eens gedaan op een caddy van ‘t werk, noooooit meer afgekregen, was precies in de lak getrokken 😆 😆 😆

123

[quote=”Hellraiser” post=275158]Staat hier nu vlak voor mijn deur maar weet begot ni van wie 🙂

Wel nog een schoontje :)[/quote]

tis ook ne witten gelijk die in t museum
                      Alcohol stift en handtekeningen zetten?

Zaterdagnamiddag een fraaie 996 4S (met ‘911’ in de nummerplaat) op de E40 tussen Brussel en Leuven.

Staat hier nu vlak voor mijn deur maar weet begot ni van wie 🙂

Wel nog een schoontje 🙂

Bij de voorstelling van de 992 aan porsche werknemers werd deze witte door allen gesigneerd om nadien naar het museum te verhuizen.
                            Lode Neefs van PC Mechelen had eerder zijn sporen al nagelaten :up: 😀

De webmaster heeft er ook ééntje gespot.
                              Felgroene GTR3 met picknick-tafel (sorry voor de onbekende kleurcode en mss verkeerd model).
                              13/02/2019 18u15 – E313 tussen Lummen en eerste afrit van Hasselt.
                              Nrplaat “dr nerve”.
                              Lekkere sound en de chauffeur deed zijn nr-plaat alle eer aan … beetje nerveus wat tussengas geven om de voorgangers te “vragen” om opzij te gaan. I was on the right lane 😉

Update: 26/02/2018
                              Hier hebben we hem op foto gevonden zie.
                              https://www.instagram.com/p/BuBykd_FPwt

123

Zwarte Pepperwagon op de weg naar Kemmel.
                                Voor hem hing een slak, hij haalde in, ik mee, en haalde hem er bij.

Le Pepper wanted to play and pushed,
                                but with the Power to Weight, the Gator ate the Pepper 😀

Dank u Stijn ben al thuis geraakt. 😆

123

Iemand van hier ?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181021_03860314

240 das al respectable.. Ze French will not be ze amuzed.
                                    Madam mee om naar huis te rijden of moeten we u komen ophalen??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.