Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 416)
      • Achterbank kon als optie.
        Ik heb zo 1 te koop weten staan bij Gabain, was een zwarte.
        Je zou het verschil toch moeten kunnen horen denk ik.

S2

Gisteren in Roeselare een zilverkleurige (Arctic Silver) 996.1 GT3 met recente nummerplaat 1-HVE-xxx

Al weet ik niet of het een echte was, logo achteraan en op de flanken en de complete aero set, maar toen ik er naast stond aan het licht …. wel degelijk een achterbank. En ik dacht dat dat niet kon (tenzij die er achteraf ingeplaatst is).

PDS

[quote=”Denis2811″ post=207669]dinsdag 16/06 om 17u50: een oversteek van de A12 te Aartselaar van een prachtige GT3 met de nrplaat PDS…
            Een bekende van hier denk ik hé 😉

Even snel het raampje opengezet voor de heerlijke sound![/quote]

Inderdaad ! Bedankt voor het compliment ….

Als ik het had geweten had inwater gas gegeven, dan hoor je pas muziek 😀

Toen ik ‘m zag reed ie nog, op de pechstrook maar die wordt als rijstrook gebruikt tijdens de avondspits…

Deze avond iets raar. Op de afrit naar Sterrebeek (richting Brussel) rond 20.30 een 991 Cabrio met speciale plaat (ga ‘m hier niet voor iedereen vermelden door de omstandigheden). De wagen stond stil voor het rode licht om naar rechts richting Sterrebeek te rijden zonder iemand achter het stuur voor zover ik kon zien. Er stond een flikkenbusje achter met de twee flikken naast de 991. Ik kon niet zien of er nog iemand vanachter in het busje zat. Ook niet direct schade te zien…

PM

Stond deze niet op de pechstrook? Een kennis van mij heeft er zo een van 74. In panne gevallen gisteren….

dinsdagavond 16/6 ca. 18.40 op de E40 richting Leuven een oranje (of zo, speciale kleur) 911 van de sixties of seventies met Belgische platen…

dinsdag 16/06 om 17u50: een oversteek van de A12 te Aartselaar van een prachtige GT3 met de nrplaat PDS…
                    Een bekende van hier denk ik hé 😉

Even snel het raampje opengezet voor de heerlijke sound!

Borsbeek centrum zwarte 911 Targa met targapassio zonneband

De mijne staat er zo bij voor ‘t moment.

Misschien heeft Kees vanuit den dolder een testrit gemaakt tot in Brasschaat 🙂
                        Laten we hopen dat we de “Brasschaatse” 928 ook op ‘t forum mogen verwelkomen.

Een klein uurtje geleden op de Hoge Kaart in Brasschaat: een zacht roffelende helblauwe 928 : Igordiver ???

Mik

Porsche Little bandit! met gulf kleuren in Knokke deze namiddag nummerplaat 1-bw*
                            Porsche 991 knalgeel met nummerplaat “more”

En natuurlijk kan je ze mooi terugvinden in hun natuurlijke habitat zoals op het fototje 🙂

Attachments:
                            • IMG_20150614_1456391.jpg

Deze morgen op de Brugse ring een heel mooie witte 991 GT3 gezien,hij was aan het zwaaien naar m’n vrouw ik had hem net te laat opgemerkt
                              Leuk 2 witte GT3 die elkaar kruisen

Deze ochtend, dorpsstraat, Kapellen, vermoedelijk komende van bakkerij Manus, een Macan Turbo meet nummerplaats 996-DUC.

Lang geleden en in de UK maar ik wil ‘m jullie toch niet onthouden…

Attachments:
                                  • 379582_10151248364824366_1380092591_n.jpg

vrijdagvoormiddag op de oude leeuwenrui e antwerpen, een 997 4s cabrio, uiteraard cabrio met dat weer vrijdag

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.