Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 416)
      • Ikke niet akkoord. Ik vind dit wel een toffe wagen waar je toch veel cabrio plezier van kunt hebben, zonder naar een Opel Kadett Cabrio over te gaan (geeuw).

Ik zou daar aan het Gardameer mee durven rondrijden zonder 😳 en … het bovendien niet erg vinden dat dames met 2 nept**ten mij met een brede glimlach en uitnodigend, recht in mijn ogen kijken. :sarcastisch

Ive

+1

vind het maar niks, blijft in mijn ogen een nep *porsche

Ive

Het was de laatste nieuwe versie van PGO, een franse firma die een soort van retro-Porsche op de markt brengt.
              Je kunt ze zo kopen en zonder problemen inschrijven. Zijn geen oldtimers, maar moderne wagens met een oude look :think:

OP 24 Page accueil avec bandeau

Wel iemand met humor “insolita” betekent ” ongewoon”! :applaus:

Maar welke auto is dat eigenlijk?? 😳

Ive

Vandaag aan ‘t Klina ziekenhuis in Brasschaat een “nepporsche” gezien. 😆

IMG_0183.jpg

IMG_0184.jpg

Ive

Vandaag een super dagje gehad. eventjes topless gaan cruisen met de Boxster en enkele mooie exemplaren tegen gekomen.

Om ongeveer 15:30 spierwitte 991 GT3 gespot op de Italiëlei te Antwerpen ongeveer ter hoogte van de konijnenpijp richting centrum. Geen idee of ‘t iemand van ‘t forum is.
                    Verder een uurtje later deze grijze 991 GT3 in Putte/Kapellen gespot.

IMG_0179.jpg

IMG_0178.jpg

De GT3’s zijn precies héél populair aan ‘t worden 😀

Vanmiddag een bezoekje gebracht aan DSM keukens in Kampenhout, leek daar op een gegeven moment zeer sterk op een Porsche treffen 😆 😆

– zilveren 981 van Hofstade – E19 – afrit Mechelen Noord….wuifde nog naar mij!
                        – zilveren 986 in Lier met gesloten dak :bounce:
                        – en nog veel meer

Rijdt hier iemand met een schone panamera met plaat SPD-001?

Daarnet hier in de straat gespot, ik was met de mini.

Daarnet op de R4 van Arcelor richting Gent….993 met nr plaat 1-… 996. Iemand van hier?
                            Wel pech met de cijfercombinatie….:)

Ive

deze staat al enkele weken in de buurt.

Attachments:
                              • IMG_0095.jpg
                              • IMG_0096.jpg
                              Ive

sorry voor de slechte GSM kwaliteit

Ive

Vandaag gespot op de parking van AH net over de grens in Putte NL :happydance:
                                  Twee straten van bij mij.
                                  Ik weet niet of het een forummember is

Attachments:
                                  • IMG_0077.jpg
                                  • IMG_0075.jpg

Vandaag op de haachtse stwg rond 16:20 in kampenhout richting zaventem een rode 930 turbo.
                                    Mooie verschijning, iemand van hier?
                                    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.