Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 416)
      • Op terugweg naar de heimat, gezien op de E314 ter hoogte van Genk richting Duitsland.

20141217_111004.jpg

Monza op de Aarschotsesteenweg richting Berlaar-Heikant, net voorbij het rondpunt aan de Fabiola…:) Wij stonden aan de meubelwinkel met de daily.

Ergens op de E313 richting Antwerpen….
            image_2014-12-10.jpg

image_2014-12-10-2.jpg

Aan het koninklijk paleis in bxl 911 turbo s cabrio, 1-hhx … Iemand van hier? Leuke kont. De *porsche welteverstaan.

Creedence Clearwater Revival :music: :music: :music:

Wim

Ik zie in België dat er altijd heel veel reclame voor onze zaak gemaakt wordt, want zie geregeld nummerborden met CCR voorbij komen. :relaxman:
                  Maar wie dat zijn :engeltje:

ik ga ook slapen, morgen nog wat verkennen voor de Gardameer trip!
                    Slaap lekker allemaal! :engeltje:

[quote=”Sensa911″ post=187439]Komaan Mushroom, laat die mens gaan slapen. Die is net terug van Chicago en is een week weggeweest! Ik snap dat die zijn hoofd niet staat naar die details, die was onderweg naar zijn Peaches! :coolness:[/quote]

Ha, eindelijk iemand met empathie en mededogen! Dank!

En dan ga ik nu inderdaad proberen mijn normale ritme terug te vinden… :sleep: :engeltje:

Komaan Mushroom, laat die mens gaan slapen. Die is net terug van Chicago en is een week weggeweest! Ik snap dat die zijn hoofd niet staat naar die details, die was onderweg naar zijn Peaches! :coolness:

Ik moet het antwoord schuldig blijven, ik zag hem pas toen hij al een meter of dertig vóór mij reed. Geen Carrera S. Een nummerplaat van drie letters, allez: P.M. Wie die auto kent, mag de rest aanvullen.

Ik was al blij met een type 😉
                            996, 997, 991? :sarcastisch :mrgreen:

Ja, maar het was geen S en hij reed op het derde baanvak voorbij terwijl ik op het eerste een stuk trager reed. Meer informatie ontbreekt bijgevolg. 🙄

De meeste zijn Carrera’s :sarcastisch :mrgreen: 💡

Op zaterdag 6 december om 9:45 op de E19 net voor de Craeybeckxtunnel: een witte Carrera met een nummerplaat met drie letters: P..

inderdaad dikke pech voor de wagen en veel geluk voor jou , als ik s’ nachts naar de bakkerij reed zag ik de P staan ging die bekijken en dacht die ken ik na de toffe porsche rit van deze zomer .

sta je toch even stil ( nadenken )hopelijk niet te erg voor de bestuurder en wenste maar een ding dat he alleen in de wagen zat .

toffe wagens maar o zo onvoorspelbaar bij nat wegdek .

hopelijk gaat het je goed veel sterkte .

Koen .

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.