Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 416)
      • jep maar het is wel een veilige wagen voor die prijs hé, ze kunnen weer verder die jongens, direct een andere bestellen was ik in zijn plaats :happy:

[quote=”911cabriog50″ post=186243]tja Vincent,

zoals hierboven al vermeld, t’is niet omdat iemand geld heeft dat hij smaak heeft en met een auto kan rijden…
          idd, die gasten zijn geen publiciteit :think:[/quote]
          Mooiste en vooral heel duur bewijs : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141127_01399125&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

http://www.hln.be/hln/nl/1/clipBoard.dhtml

wss had die gast van de Panamera ook zijn hond bij :hail:

tja Vincent,

zoals hierboven al vermeld, t’is niet omdat iemand geld heeft dat hij smaak heeft en met een auto kan rijden…
              idd, die gasten zijn geen publiciteit :think:

Gisterenavond rond 23.30 uur aan de lichten in Heist o/d Berg (boudewijnlaan) een donkergrijze 997TT met BBS velgen op. Moest linksaf richting centrum gaan. Licht sprong op groen en kerel deed daar even een drift bij het vertrekken. ONVERANTWOORD haantjesgedrag. Scheelde een haar of hij nam daar een paar geparkeerde wagens mee. Drift was ook totaal niet gecontroleerd.

En deze morgen omstreeks 9 uur op tremelobaan in Keerbergen stak (vloog) er mij een heel lage (verlaagde?) zwarte panamera voorbij. Je mag daar 70 km/uur en ik denk dat die dat vlot maal twee deed. En dit bij druk verkeer. Eveneens ONVERANTWOORD.

Op minder dan een dag twee zaken gezien die porsches een heel slecht imago geven 🙁

don 20/nov rond 17u00 op de parking van het torenhof in tongerlo en antracietgrijze 991 turbo

bwah, met een groene streep van voor naar achter zou het nog meevallen :D, hij werkt misschien ergens waar iedereen dezelfde firmawagen heeft, kan hem gemakkelijk herkennen zo zeker.

“Geld is geen garantie voor goede smaak” is een gezegde wat ik wel eens horen rondwaaien heb.

:puke:

daarstraks bij ons in St Idesbald.
                          les gouts et les couleurs….. 🙄

20141122_164349.jpg

Daarstraks op een trailer op de Duitse snelweg een splinternieuwe 991 Turbo S *luv

din 18/nov rond 15u30 op de ring rond Herentals een zilvergrijze 991 turbo S met nr plaat 1-GRH-…

een tijdje terug op de parking van ons werk

2014-06-0610.40.36.jpg

en iets later

2014-05-0612.26.07.jpg

toevallig iemand van hier?

… is geen quote weert :mrgreen: :happy:

PB

[quote=”JanMLB” post=184639]”Die ‘t kleine niet eert…” :what:[/quote] “is geen Turbo weert” ? :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.