Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 416)
      • Iemand van hier? 😀
        Foto op HLN.be

Moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb, was in een flits dat ik hem nog zag….deels in de achteruitkijkspiegel…. tussen het andere verkeer… moest ik hem mooi in beeld gehad hebben, zou er wel een foto bij gestaan hebben, maar zelfs op mijn dashcam is hij niet te zien…. er zal er maar één zijn die dit al dan niet kan bevestigen…. afwachten…. :popcorn:

XXX

Bollocks, dat moet dan wel RSR breed zijn, zal wel opvallen…

Vandaag rond 16u45 in Wolvertem, richting Vilvoorde, vlak aan de oprit van de A12 richting A’pen…. een lege kas van een pas gespoten Targa op een trailer, ik dacht brons/bruin gezien te hebben in de beginnende schemer…. Hellraiser????

Ja die Schotse whisky doet wat met je … :happy:

Heden ochtend op de E40 richting Luik bij een temperatuur van +2°C een moedige MG-rijder met zijn dak open, geen muts noch oorwarmers! :shock:en aan +120km/h :respect2: Altijd al geweten dat die liefhebbers van Engelse wagens een speciaal volkje waren! :first:

XXX

Daarstraks bevestigd dat ik het was. Maar ik heb u niet gezien Bones, Had mijn ogen op de baan, of anders naar dat ferm blondje met dat lekker kontje, maar die heb jij dan niet gezien :happydance:

Gisterenavond rond 10 voor 6 aan de Roderveldlaan… Drip op de fiets :coolness: :respect2: ik ook trouwens, in de andere richting 😀

Zonet werd een vergadering in Brussel-Noord opgefleurd door een witte G die ik eerst hoorde en vervolgens zag passeren… Nice…

Gisteren iets na de middag aan het rondpunt in Rotselaar, kort bij de op-en afrit van de E314 een mooie rode G cabrio. Was zelf met de Elise.

yep, zal rond 16u geweest zijn…

@bollocks, ben je vandaag toevallig dan om 16.00h het kruispunt van de zwarte ring in Meldert-Lummen niet gepasseerd?

Vandaag is Schaffen… een hele nest bij elkaar….

IMG_20170813_141317.jpg

IMG_20170813_135841.jpg

IMG_20170813_135318.jpg

Zitten hier bekenden tussen….

Deze ochtend rond 11u een nieuwe zilveren GT3RS met garageplaten. Eerste die ik in het wild zie

Rond 11h00 een zwarte 993 4S in Tienen alwaar hij de E40 richting Leuven opdraaide. Beetje jammer dat de chauffeur even later iets uit het raam kegelde. (wellicht peuk) :bounce: (in zo’n wagen rook je niet! 🙄 )

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.