Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 416)
      • een vakantieganger van hier ?

zGespot.jpg

Bompa Lawijt heb ik vermoedelijk zien passeren 1-B…., stond met de zoon THV het Montfortcollege in Rotselaar :popcorn:

Niet gezien, jammer. Moet de vrolijke stoet dan net gemist hebben.

Jeb wij zijn er gepasseerd met de passion Rally , ong. 140 Porsche en nog een leuke dag op zolder gehad TOP organisatie van OPCM :driver:

20170528_083720.jpg

20170528_085614.jpg

20170528_085658.jpg

20170528_091251.jpg

PCM had een rit vandaag voor hun klanten. Ik weet niet hoe ze gereden hebben maar ik weet wel dat ze zeker op het circuit van Zolder gingen passeren….

Was er vandaag een rondrit aan de kanten van Rotselaar en omstreken?
                  Heb vanmorgen denk wel 30 40 Porsches zien passeren op de baan Rotselaar – Aarschot.
                  Ik stond langs de kant met mijn tweewieler, keek en genoot van al dat moois :coolness:

geisergrijze jubi_50 zonder schuifdak, handgeschakeld met bordje te koop @ porsche treffen aquabest
                    en een gele 996 4S cab met bordje te koop @ porsche treffen aquabest = ex van Harry (aka targa84) ?

Donderdag op de N5 richting Reims met de 993 een prachtige, spierwitte Carrera 3.2 Coupé Turbo Look voorbij gestoken. Vriendelijke groet…

Deze 911T blauwe smurf heb ik vandaag gezien bij mij in de wijk.

Gisteren deze mooie blauwe smurf zien passeren op de E19.
                          image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57-58-59.jpeg

@DST
                            inderdaad, buiten klinkt dat bruut, binnen minder…
                            maar dakje openzetten helpt!
                            en raamkes open in tunnel :up:

Anders onder een brug gaan wonen…

Je wordt ‘s morgens wakker, je gooit je deken karton aan de kant en start je Porsche. Hemels geluid!! :engeltje:

What’s not to like, my dear chap!

Iedereen vertelt mij dat mijne 991.2 (sport uitlaat) bangelijk klinkt
                                Spijtig genoeg hoor je daar binnen niet veel van

Soit, ik zet hem toch op :mrgreen:

Loud pipes save lives ! :happydance: ❗ 💡

De plaatselijke visboer in Beerzel had al een Audi S5 en een Panamera 4S. En sinds vorige week ook eigenaar geworden van een 991.2 targa 4 GTS. Donkergrijs met de typische zwarte velgen (1-S …). En deze namiddag horen voorbij komen. Dat geluid als die in toeren wordt gejaagd :music: Zakt het Porsche virus dan is dit wel de manier om dat terug te laten pieken. Prachtige wagen en vooral tijdloos in dergelijke uitvoering. Alhoewel ik eerder een coupe of cabrio zou nemen. Maar smaken verschillen,gelukkig maar.

Gisteren met de Elise gaan rijden in de bloesemstreek, hierbij een rode 997 GTS cabrio (die reed met zijn 4 knipperlichten aan) en een 987 Cayman gespot.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.