Wie heb ik gezien? Deel2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien? Deel2

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben er zo een staan (grijze) voor restauratie, maar eigenaar is niet meer te bereiken. 🙄

Zijn inderdaad fantastische modellen.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 416)
      • Vanmiddag op de E19 Antwerpen-Breda richting Antwwrpen: een rode 928. Weet niet of het een S4 of GT was want ik reed in de andere richting maar de chrome velgen gaven toch 1 van die twee aan. Sowieso mooie verschijning maar in het rood extra cool!

Het was weer de moeite vandaag:
          Op de E19 van Brussel richting Antwerpen net na de middag een 928 met licht interieur en een oude (6 karakter) nummerplaat, niet ingeschreven als oldtimer.
          Op de brug over de E17 in Waasmunster een nieuwe witte 718 Boxster S met sportuitlaat zo te horen. :up:
          Voor een bekend restaurant in Waasmunster een 991 cabrio in vermoedelijk agate grey en rode kap en met sportuitlaat zo te zien. 🙂
          Voor de rest nog Bentley, Ferrari en wat Jaguars gezien.
          Altijd leuk om zo de week te starten met al dat moois. :coolness:

Gisteren bij een tripje in de Ardennen met de 993 héél wat G-modellen gezien. Twee rode en één bruinrode 3.2 Targa. Was mooi om zien!

IMG_3847.JPG

Gisterennamiddag aan de Kesseldallaan in Kessel-Lo: een prachtige, zilveren 356. Zalig gewoon om dat plotseling te zien voorbij rijden! Ik was zo betoverd dat ik niet veel details kon registreren, juist dat het een Coupé was en een B waarschijnlijk.

Wie het ook was: bedankt om iedereen mee te laten genieten!

Gisterennamiddag aan de Kesseldallaan in Kessel-Lo: een prachtige, zilveren 356. Zalig gewoon om dat plotseling te zien voorbij rijden! Ik was zo betoverd dat ik niet veel details kon registreren, juist dat het een Coupé was en een B waarschijnlijk.

Wie het ook was: bedankt om iedereen mee te laten genieten!

Niet IRL , maar zomaar op het net tegengekomen.

Als ik het goed heb staat ie nog steeds bij DST te koop :think:

IMG_0525.JPG

Iemand van hier die deze morgen werd getakeld op de E19, linker rijvak, net voor Drogenbos?

[quote=”S2″ post=240458]Al een weekje geleden, maar op weg naar Zaventem airport, de one-and-only GT4S van een forummember gezien :)[/quote]

Sorry 😉

[quote=”S2″ post=240458]Al een weekje geleden, maar op weg naar Zaventem airport, de one-and-only GT4S van een forummember gezien :)[/quote]

Sorry 😉

Vanochtend op de B10 tussen Karlsruhe en Landau als tegenligger een copie (ne witte met allerlei stickers her en der op de carosserie)van Crocodile zijne Cayman ofwel was het hem zelf…. :driver:
                            Voor de rest weer aardig wat Porschekes gezien in den Heimat.
                            Meest indrukwekkende was zondagavond in het heenrijden in “den donkere” een GT3 RS die een paar honderd meter voor mij reed en een gigantisch lawaai maakte. Het was nogal druk dus telkens terugschakelen, optrekken tot aan volgende voorligger dat klonk als :music: maar dan van het niveau van Rammstein ipv Nena…:)

Weer een aantal Porsches gezien vandaag maar enkel de Cayman GTS in Martini striping en Martini sticker op de achterruit is vermeldenswaardig.

S2

Al een weekje geleden, maar op weg naar Zaventem airport, de one-and-only GT4S van een forummember gezien 🙂

Gisteren op de E313 nabij afrit Hasselt Kortessem een leuke rode Boxster 986 met hardtop. Wij waren onderweg met de 993.

Hahaha RS Evo, er zit geen leuke meid naast, dat kan ik niet geweest zijn … :mrgreen:

En die spoiler staat naar beneden, dat kan ook niet kloppen … :happy:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 416)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.