Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,216)
      • Deze namiddag (zondag 29/4) omstreeks 14.15u een witte GT3 (of RS zonder striping) in Zepperen .
        Ik was met de Sub en passeerde toen jij aan mijn rechterzijde moest wachten tot ik voorbij was .

Meneer van Kerckhove stak den A12 over om iets na 7u.
          Lekker weertje hé, kreeg direct zin om te rijden en ben de mijne ook meteen van stal gaan halen.

rond de middag een knaloranje 911 met ducktail te Zulte aan de bandencentrale

dan in Knokke vlakbij station een witte 911 CS

en ook nog te Knokke aan Mc Do een grijze 996

een vrachtwagen vol met Porsches voor de garage in Knokke, binnekort dus paar gelukkige mensen :driver:

deze morgen(rond 7u) op de Herentalsebaan Wommelgem een prachtige 993 4S polarsilver, iemand ?

Zondagavond rond 21:00, E40 Brussel richting Gent, witte spyder gespot. Iemand van hier?

verdomme dat kweekt gelijk smurfen bij den mushy … wacht eens … wonen de smurfen niet in paddestoelen huizekens ???

lap weeral een mysterie opgelost :mrgreen: :happy:

Hoe denkte dat die andere Porsches er gekomen zijn? :engeltje: :mrgreen:

Zelf geen thuiskomertje ,een thuisblijvertje en hij heeft plannen een fluo lichtje eronder of boven en de centen zullen wel binnekomen .Porsche nummer 5 is in aantocht 😉

lol funny, ‘t is misschien een thuiskomerke voor als de smurf weer eens tegenstribbelt op een toerrit :mrgreen:

‘k vroeg het me ook af .Hij zal wel Zo slim zijn om een model te kopen zonder batterij ,anders is er kortsluiting in zijn huis .

Zit daar een batterij in ❓ :happy:

Alweer een Porsche erbij voor Mushroom ,dat is nummer vier nu .Gelukkig zit er niet al teveel techniek in voor de Mush . 😉

knap :first:

:mrgreen:
                                    Goed gespot!!! :respekt:

IMG_0142.jpg

‘t Is wel nen 356, maar kom 😉
                                    In theorie komt hij boven de poolbiljart te hangen met een TL-lamp onder :drink:

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.