Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vandaag een daGje naar de kust geweest (was zeer lang geleden) en weer hopen Porsches gezien .
Boxsters en Cayennes bij de vleet maar ook een paar zeldzamere .
*Oostende rond 14.00u Seal grijze 997 Turbo Cabriolet
*Oostende rond 16.00u Zwarte Panamera
*Oostende rond 15.30u donkergrijze 964 Speedster
*Oostende rond 16.00u zwarte 996
*Middelkerke rond 17.00u Zwarte 997 cabriolet
*Oostduinkerke rond 18.00u aan restaurant Eglantier (gingen we eten) een zilvergrijze 997 Carrera 4S
Die gasten genoten blijkbaar van de aandacht van mijn vriendin , maar wisten waarschijnlijk niet dat de interesse naar de wagen en niet naar hun ging 😈 😉
*Rond 21.30u op snelwegkruispunt Oostende-Brussel , Antwerpen-Kortrijk : Een zwarte 996 cabrio die van de wissel kwam , ons dan vlot voorbijstakvoorbijstak en dan voor ons rond 110 reed waardoor wij weer moesten voorbijsteken (Licht grijze S-Max 2009) daar ik op cruisecontrol aan het rijden was 😉
*23.30u St Truidersteenweg +Hasselt : een licht grijze 987 met hardtop opIemand van hier ??
Edit na tip van 993S 😉 😆
Daarstraks rond 17.45u te Hasselt op de grote ring .
Een grijze 997 (vermoedelijk S) in de tegenrichtinga van mij .
Ter hoogte van de Kempische brug een prachtige zwarte 997 Targa 4S
Dan in de Paalsteenstraat rond 18u een mooie lichtblauwe oude 911 Targa (2.2 of 2.4 )Iemand van hier ❓
Een witte 997 met nr plaat 094-A** rond 12.40, reed op in Hasselt West richting Antwerpen (E313)
Ik reed met een blauwe saab, heb hem eerst laten passeren daarna een tijdje achter gereden en terug ingehaald.
Iemand van hier toevallig?
Neen , niet echt .
Ik heb je ter hoogte van Hasselt laten passeren (net als een grijze Mercedes C Break) en heb tot Geel achter jullie gehangen .
Het was dezedacht ik wel, die die altijd voor me bleef hangen, en als ik er dan voorbij was kreeg ik telefoon en kwam ik er terug achter te hangen, klopt da?, volgende keer eens zwaaien he 🙂 )
Welke , de Cayman S ❓ ❓ ❓
Wij waren in de donkerblauweA4 Avant 2.6 Quattro met de RS6 velgenAfgelopen donderdag in hasselt op de ring een splinternieuwe Carrera 4S, iemand van hier ?
Ben je zeker 😆 😆 😆
Daarstraks op de E313 richting Antwerpen achter een witte CaymanS gehangen met in het groot en zwart “CaymanS” op de zijflanken .
En ter hoogte van Herentals een witte 911 Targa .Anoniem3 oktober 2009 om 19:18[quote=”911-lover”:2j1a125q]Ik was “annoniem” met het werkpaard .[/quote]
Je was dus “in burger” 😀 D DGisteren namiddag rond 17u reed ik achter een 911 Targa (denk SC) met twee mistlampen (L+R) op de kleine ring , dan elfde liniestraat en dan grote ring (en even een snellere weg om de file voor te zijn 😈 )
Toen we van de Elfde Liniestraat naar de grote ring draaiden kwam van de andere kant een zwarte 997 Turbo .
Ik was “annoniem” met het werkpaard .
Iemand van hier ??Gisteren, gecamoufleerde versie van de Panamera te Aartrijke 😮 shock: . Methode van porsche om reclame te maken???? mat zwart 😕 …
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.