Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,216)
    • Anderhalve maand terug een zilveren Carrera GT in Mortsel aan het kruispunt Vredebaan-Mechelsesteenweg

Iemand van hier 8)

[quote=”MRD-Porsche”:p7oz9bq4]Gisteren een bruine 911 targa in Beringen aan de brug (albertkanaal) rond 18.10

Iemand van hier ?[/quote]

iemand van Ham, btw steek de volgende keer je hand op 😉 )

Gisteren een bruine 911 targa in Beringen aan de brug (albertkanaal) rond 18.10

Iemand van hier ?

gisteren in Latem vlak bij dealer een zwarte met oranje streep midden op dak en koffer (op deuren bi-turbo ook in oranje)

zag je van ver komen, vergelijkbaar met … politie

Anoniem

Gisteren op de E17 in Kortrijk overstoken geweest door een zwarte 911 speedster (nummerplaat guy- ???) .
              Dat blijft toch mijn droombak hoor.

“911 0.C” gisteren rond 18 uur in Gent, vlak bij de ring in donker en regen

gekend?

Dank voor de uitleg Paul .
                  Nu weet ik en velen dat die mogelijkheid dus ook bestaat 😉

[quote=”911-lover”:3dyz6aew]Vandaag op Vroemdag zat ik met een vraag .
                    De volgende wagen deed me dadelijk aan die van Paul denken al weet ik dat hij de wagen verkocht heeft .
                    Het rare is dat ik meen dat zelfs de nummerplaat identiek aan die van Paul was of zit ik fout ?

Koen 100% juist. Ik heb de wagen verkocht aan een vriend van mij, hij had uiteraard ook graag de nr.plaat gehad.

Je moet gewoon een brief schrijven naar DIV dat je je plaat gaat inleveren ten voordelen van de betreffende persoon. Gelijktijdig doet hij de aanvraag voor de nr.plaat en de storting (ja deze dient terug betaald te worden) en dan is alles geregeld.

🙁 P . Iemand van het forum soms of bekend hier ?

[quote=”cab ’88”:14wohmn0]Vandaag JAN gezien met z’n 993 cabrio. Verder weet ik ook niet wie hij is maar hij heeft een schonen auto.
                        Dus, JAN-993, iemand van’t forum?[/quote]
                        zeker dat het cabrio was ? en geen targa ?

[quote=”stefx911″:4vx4fkvm]In de IT noemen ze dat “Spoofing” 😉 [/quote]

Dat woord kende ik nog niet .
                          Weer iets bijgeleerd .
                          Klink in elk geval beter dan “looking further than lenght of your nose ” 😈 😆 😆 😆

[quote=”Setakira”:26xj021n]Hmmm, blijkbaar kan men dus iemand zijn nr plaat mee overnemen?

[/quote]

In principe kan je enkel een plaat overnemen van je partner met bewijs de gemeente

Inderdaad

Hmmm, blijkbaar kan men dus iemand zijn nr plaat mee overnemen?

PS. Die van turboWannes zag er ook goed uit 😉

In de IT noemen ze dat “Spoofing” 😉

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.