Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,216)
    • Blijkbaar dus wel Seta .
      Ik ben gaan kijken op het andere Forum in Paul zijn fotoalbum en het is idd dezelfde wagen met dezelfde nummerplaat 😉

blijkbaar dus niet Koen, is gast van Tienen die deze nieuw gekocht heeft en veel naar Nordschleife gaat… 😉 Nummerplaat weet ik niet…

Vandaag op Vroemdag zat ik met een vraag .
          De volgende wagen deed me dadelijk aan die van Paul denken al weet ik dat hij de wagen verkocht heeft .
          Het rare is dat ik meen dat zelfs de nummerplaat identiek aan die van Paul was of zit ik fout ?

Anoniem

Vandaag JAN gezien met z’n 993 cabrio. Verder weet ik ook niet wie hij is maar hij heeft een schonen auto.
            Dus, JAN-993, iemand van’t forum?

[quote=”porsche914orange”:1sb5zemi][quote=”Luke”:1sb5zemi][quote=”MRD-Porsche”:1sb5zemi][quote=”Luke”:1sb5zemi]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
              nrplaat : 911-..

dat had wel wat 😀 wink: [/quote]
              Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯 [/quote]

zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….[/quote]

zijn ze al beschikbaar? ik dacht dat ze maar tegen september beginnen ermee?[/quote]

heb net op het nieuws gehoort dat de nieuwe platen op 25juni beschikbaar zijn.
              Dus tzal enen met 5 karakters zijn ❗

Kan ook een combinatie zijn met 5 karakters, dan kan het wel…

Blijkbaar wel .
                  Anders kon die wagen er geen hebben 😈 😉 😆

[quote=”Luke”:53q71kxa][quote=”MRD-Porsche”:53q71kxa][quote=”Luke”:53q71kxa]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen

zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….[/quote]

zijn ze al beschikbaar? ik dacht dat ze maar tegen september beginnen ermee?

[quote=”MRD-Porsche”:2wjjl96l][quote=”Luke”:2wjjl96l]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen

zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….

[quote=”Bernie”:9f8op0rp]
                        Allez, ge zat in mijn buurt dan 😉 😉 😉 [/quote]

Dan zit ik vaak in uw buurt ze Bernie 😉 😉
                        [size=59:9f8op0rp]Ik ben van Drongen[/size] 8)

McKlusky: had eerst nog gedacht om hem te vragen of hij’t forum kende, maar is me om een of andere reden ontgaan 😳

Gisteren in Kampenhout bij de carrossier een donkergrijze 997 GT3 van 2 maanden oud met beschadigde velgen. Kwam van Verellen in Geel. iemand van hier? Als hij er donderdag nog staat zal ik eens wat foto’s nemen (fototoestel gisteren niet bij 😥 )

[quote=”Luke”:5c37eud7]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen

Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯

vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen

dat had wel wat 😀 wink:

Vandaag hopen P-kes tegen gekomen .
                                Was zelf na een maandje ook nog eens onderweg met de smurf

Deze ochtend rond 09:30 in Mortsel zwarte 964 cabrio met zwarte kap.
                                  iemand van hier?

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.