Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Blijkbaar dus wel Seta .
Ik ben gaan kijken op het andere Forum in Paul zijn fotoalbum en het is idd dezelfde wagen met dezelfde nummerplaat 😉blijkbaar dus niet Koen, is gast van Tienen die deze nieuw gekocht heeft en veel naar Nordschleife gaat… 😉 Nummerplaat weet ik niet…
Vandaag op Vroemdag zat ik met een vraag .
De volgende wagen deed me dadelijk aan die van Paul denken al weet ik dat hij de wagen verkocht heeft .
Het rare is dat ik meen dat zelfs de nummerplaat identiek aan die van Paul was of zit ik fout ?Anoniem15 juli 2008 om 01:17Vandaag JAN gezien met z’n 993 cabrio. Verder weet ik ook niet wie hij is maar hij heeft een schonen auto.
Dus, JAN-993, iemand van’t forum?[quote=”porsche914orange”:1sb5zemi][quote=”Luke”:1sb5zemi][quote=”MRD-Porsche”:1sb5zemi][quote=”Luke”:1sb5zemi]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
nrplaat : 911-..dat had wel wat 😀 wink: [/quote]
Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯 [/quote]zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….[/quote]
zijn ze al beschikbaar? ik dacht dat ze maar tegen september beginnen ermee?[/quote]
heb net op het nieuws gehoort dat de nieuwe platen op 25juni beschikbaar zijn.
Dus tzal enen met 5 karakters zijn ❗Kan ook een combinatie zijn met 5 karakters, dan kan het wel…
[quote=”Luke”:53q71kxa][quote=”MRD-Porsche”:53q71kxa][quote=”Luke”:53q71kxa]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯 [/quote]zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….[/quote]
zijn ze al beschikbaar? ik dacht dat ze maar tegen september beginnen ermee?
[quote=”MRD-Porsche”:2wjjl96l][quote=”Luke”:2wjjl96l]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯 [/quote]zal ook een heel recente wagen zijn wat die nrplaten zijn nog maar pas beschikbaar….
[quote=”Bernie”:9f8op0rp]
Allez, ge zat in mijn buurt dan 😉 😉 😉 [/quote]Dan zit ik vaak in uw buurt ze Bernie 😉 😉
[size=59:9f8op0rp]Ik ben van Drongen[/size] 8)McKlusky: had eerst nog gedacht om hem te vragen of hij’t forum kende, maar is me om een of andere reden ontgaan 😳
Gisteren in Kampenhout bij de carrossier een donkergrijze 997 GT3 van 2 maanden oud met beschadigde velgen. Kwam van Verellen in Geel. iemand van hier? Als hij er donderdag nog staat zal ik eens wat foto’s nemen (fototoestel gisteren niet bij 😥 )
[quote=”Luke”:5c37eud7]vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
Die heb ik hier nog nooit zien rijden dan 😯vanmiddag na t werk een beige 997 in beringen
nrplaat : 911-..dat had wel wat 😀 wink:
Vandaag hopen P-kes tegen gekomen .
Was zelf na een maandje ook nog eens onderweg met de smurf
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.