Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”mcklusky”:1yv40dz2]
Even gekeuveld, was gezellig.
Ideaal moment om porscheforum stickers uit te delen… 😆 😈 [/quote]
Bestaan die? is altijd wel tof om te “kleven” 😉
[quote=”torig”:mcc3vu23]Gisterenavond omstreeks 20u vanuit Deinze een grijze 996TT cabrio gevolgd.
We hebben leuk gespeeld tot net aan Bacht-Maria-Leerne waar we beiden dezelfde richting uit gingen en op enkele meters van elkaar parkeerden (hij om naar een café te gaan, ik om naar vrienden te gaan 😛 )Even gekeuveld, was gezellig.
“Ge kon goed mee eh. Is dat een 4S?” 😆
Ik zat verdorie met mijn handen aan de voorwielen te draaien om mee te geraken 😛 D [/quote]Allez, ge zat in mijn buurt dan 😉 😉 😉
Even gekeuveld, was gezellig.
Ideaal moment om porscheforum stickers uit te delen… 😆 😈
Gisterenavond omstreeks 20u vanuit Deinze een grijze 996TT cabrio gevolgd.
We hebben leuk gespeeld tot net aan Bacht-Maria-Leerne waar we beiden dezelfde richting uit gingen en op enkele meters van elkaar parkeerden (hij om naar een café te gaan, ik om naar vrienden te gaan 😛 )Even gekeuveld, was gezellig.
“Ge kon goed mee eh. Is dat een 4S?” 😆
Ik zat verdorie met mijn handen aan de voorwielen te draaien om mee te geraken 😛 DVorige zaterdagnamiddag de Chris zijn arenarode 993TT eens voor de winkel kunnen bewonderen. De woensdag de’n dixie zijne’n 996TT (magnifieke wagen 😯 ). Donderdag een klant met een 997S en gisteren iemand van Keerbergen met een zwarte 997TT. Het was hier deze week precies een porschegarage 😆
Gisteren, zondag na een dagje oltimerbeurs te Ciney :
Op de E42 werd ik voorbijgestoken door een sympathieke kerel in een rode 911 turbo cabrio Ruf( -look ??) met dezelfde Kerchervelgen als ik heb ! Ik besloot hem te volgen …. en na een klein half uurtje en een 70-tal km verder was ik vroeger dan voorzien terug …. thuis 😳
Vanmiddag rond 13.30u op buitenring Brussel rond Zaventem.
3 Engelsen aan aardig tempo :
In volgorde :
– Donkergrijze Lamborghini
– Zwarte 996 Turbo
– Witte met lichtblauwe boord 911 GT3 RSVoila, en weg waren ze …
vanmiddag in antwerpen:
1x 996 Turbo (grijs), 1x 997 S (zwart) en 1x 996 Turbo (grijs, als tegenligger, andere bestuurder en nummerplaat dan nummer 1).
Allemaal zéér shady personages (met zonnebril dus 😆 )
vandaag op e40 richting brussel – kust
Donkergrijze 997 S en een nachtblauwe 993 Targa
vandaag rond 17 uur een witte 911 met zwarte (carbon) vleugel op kofferdeksel (vrij vlakke vleugel)
Anoniem24 april 2008 om 01:39[quote=”4s”:1t4o4p5v]vorige week dinsdag in Ukkel (op een kruispunt met de St-Jobsteenweg), zwart 996 c4, fdeville?[/quote]
neen, was ik niet, zal wel een brooertje of zusje geweest zijn 😀vorige week dinsdag in Ukkel (op een kruispunt met de St-Jobsteenweg), zwart 996 c4, fdeville?
gespot:
Donkere 911 3.2 cabrio (1987-1989?) reeds 2 maal te Oostende (de zeedijk).
Donkere 944 één keer autosnelweg richting Oostende en één keer op het kennedyrondpunt.
Rode 944 2.5 targa met turbo-embleem parking khbo te Oostende.
mvg,
Jack-in-the-box
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.