Wie heb ik gezien ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wie heb ik gezien ?

• Maker
    Discussie
  • 20 minuten geleden een witte 911 op de vredebaan in Mortsel

Iemand van het forum ?

15 reacties aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,216)
    • en te krijgen 😉

[quote=”mcklusky”:1yv40dz2]

Even gekeuveld, was gezellig.

Ideaal moment om porscheforum stickers uit te delen… 😆 😈 [/quote]

Bestaan die? is altijd wel tof om te “kleven” 😉

[quote=”torig”:mcc3vu23]Gisterenavond omstreeks 20u vanuit Deinze een grijze 996TT cabrio gevolgd.
          We hebben leuk gespeeld tot net aan Bacht-Maria-Leerne waar we beiden dezelfde richting uit gingen en op enkele meters van elkaar parkeerden (hij om naar een café te gaan, ik om naar vrienden te gaan 😛 )

“Ge kon goed mee eh. Is dat een 4S?” 😆
          Ik zat verdorie met mijn handen aan de voorwielen te draaien om mee te geraken 😛 D [/quote]

Allez, ge zat in mijn buurt dan 😉 😉 😉

Ideaal moment om porscheforum stickers uit te delen… 😆 😈

Gisterenavond omstreeks 20u vanuit Deinze een grijze 996TT cabrio gevolgd.
              We hebben leuk gespeeld tot net aan Bacht-Maria-Leerne waar we beiden dezelfde richting uit gingen en op enkele meters van elkaar parkeerden (hij om naar een café te gaan, ik om naar vrienden te gaan 😛 )

“Ge kon goed mee eh. Is dat een 4S?” 😆
              Ik zat verdorie met mijn handen aan de voorwielen te draaien om mee te geraken 😛 D

Vorige zaterdagnamiddag de Chris zijn arenarode 993TT eens voor de winkel kunnen bewonderen. De woensdag de’n dixie zijne’n 996TT (magnifieke wagen 😯 ). Donderdag een klant met een 997S en gisteren iemand van Keerbergen met een zwarte 997TT. Het was hier deze week precies een porschegarage 😆

Gisteren, zondag na een dagje oltimerbeurs te Ciney :

Op de E42 werd ik voorbijgestoken door een sympathieke kerel in een rode 911 turbo cabrio Ruf( -look ??) met dezelfde Kerchervelgen als ik heb ! Ik besloot hem te volgen …. en na een klein half uurtje en een 70-tal km verder was ik vroeger dan voorzien terug …. thuis 😳

Vanmiddag rond 13.30u op buitenring Brussel rond Zaventem.

3 Engelsen aan aardig tempo :
                    In volgorde :
                    – Donkergrijze Lamborghini
                    – Zwarte 996 Turbo
                    – Witte met lichtblauwe boord 911 GT3 RS

Voila, en weg waren ze …

vanmiddag in antwerpen:

1x 996 Turbo (grijs), 1x 997 S (zwart) en 1x 996 Turbo (grijs, als tegenligger, andere bestuurder en nummerplaat dan nummer 1).

Allemaal zéér shady personages (met zonnebril dus 😆 )

vandaag op e40 richting brussel – kust

Donkergrijze 997 S en een nachtblauwe 993 Targa

4s

gisteren vrijdag 25.04 porsche 996 gt3 (zwart – oranje) te halle

vandaag rond 17 uur een witte 911 met zwarte (carbon) vleugel op kofferdeksel (vrij vlakke vleugel)

Anoniem

[quote=”4s”:1t4o4p5v]vorige week dinsdag in Ukkel (op een kruispunt met de St-Jobsteenweg), zwart 996 c4, fdeville?[/quote]
                              neen, was ik niet, zal wel een brooertje of zusje geweest zijn 😀

4s

vorige week dinsdag in Ukkel (op een kruispunt met de St-Jobsteenweg), zwart 996 c4, fdeville?

gespot:

Donkere 911 3.2 cabrio (1987-1989?) reeds 2 maal te Oostende (de zeedijk).

Donkere 944 één keer autosnelweg richting Oostende en één keer op het kennedyrondpunt.

Rode 944 2.5 targa met turbo-embleem parking khbo te Oostende.

mvg,
                                  Jack-in-the-box

15 reacties aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,216)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.