Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie heb ik gezien ?
- Dit onderwerp bevat 1,216 reacties, 194 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Setakira”:2046cyky]Volgens mij is Jeremy Clackson een Porsche hater omdat hij er zelf niet mee kan rijden, kijk maar naar het filmpje dat ik gepost heb https://porscheforum.be/viewtopic.php?t=4347…
[/quote]…pot verwijt ketel… 🙄
Volgens mij is Jeremy Clackson een Porsche hater omdat hij er zelf niet mee kan rijden, kijk maar naar het filmpje dat ik gepost heb https://porscheforum.be/viewtopic.php?t=4347…
En ik zie net dat Stefx911 van dezelfde mening is 😆
Heb gisterenavond naar de film Vacancy gekeken. Koppel heeft pech langs de weg met wagen en wordt dan afgeslacht in Motel.
Raad eens wat hun wagen met pech was, juist een BMW, viel mij weer op 😆Nu ja ieder zijn goesting natuurlijk hé, Anders zouden de andere bestuurders op de autosnelweg niet eens kunnen lachen natuurlijk.
PS. Jongste broer is van zelfde mening blijkbaar, moet nieuwe leasewagen kiezen en liet mij de lijst zien voor raad. Ik merkte op: Kijk staat zelfs BMW tussen, ja maar dat moest hij niet hebben, veel te lelijk, liever een Toyota…[quote=”993S”:l459kbo1]JC is een die-hard Porsche hater. Hoe kan jij die man als referentie aanhalen als 993 rijder ?[/quote]
Inderdaad, ik zat net hetzelfde te denken ! Clarkson staat erom gekend dat hij ronduit om zijn ongezouten mening uitkomt…maar deze man is dus absoluut niet “Porsche minded”… en zijn mening interesseert menig Porsche rijder dan ook nauwelijks.. 😉
…de Seta kan echt ni zwijgen hé over BMW….tja, waar het hart van vol is, loopt de mond van over hé 😆
JC is een die-hard Porsche hater. Hoe kan jij die man als referentie aanhalen als 993 rijder ?
Beter toegeven dat BMW een super merk is en geniet zelf nog wat van uw BMW met engelse carrosserie. 8)
[quote=”ducboy”:201amggj][quote=”Setakira”:201amggj]
Zoals Jeremy Clarckson vorig jaar zei in Top Gear: And now the new BMW 3 serie. Here it is and what can we say about it, Well it is a car and thats about all the time I want to spent on it (boring looks), it’s just a box with 4 wheels 😆 [/quote]Met alle respect Setakira maar als ge Clarckson zijn uitspraken moet volgen, dan rijden er hier op het forum verscheidene Porschisten met een “cockster” (Cayman) rond… 😆
http://nl.youtube.com/watch?v=_zP7dvcmsnI [/quote]was dat die rode en dat filmpje met de vangrail die in de weg stond?
[quote=”Setakira”:17ifhsry]
Zoals Jeremy Clarckson vorig jaar zei in Top Gear: And now the new BMW 3 serie. Here it is and what can we say about it, Well it is a car and thats about all the time I want to spent on it (boring looks), it’s just a box with 4 wheels 😆 [/quote]Met alle respect Setakira maar als ge Clarckson zijn uitspraken moet volgen, dan rijden er hier op het forum verscheidene Porschisten met een “cockster” (Cayman) rond… 😆
http://nl.youtube.com/watch?v=_zP7dvcmsnINeen, beter 2 dingen die goed en mooi zijn samenvoegen.
Mechaniek en chassis van BMW en de afwerking en looks van een echte engelse wagen (Jaguar vond ik toen te modern interieur).
Pas op BMW mechaniek is redelijk ok (Ik denk dat de meeste aan de kant staan omdat ze het onderhoud niet kunnen betalen) + met de Rover carrosserie ben je direkt dat afgrijselijke saaie kleuterdesign van BMW kwijt 🙂
Zoals Jeremy Clarckson vorig jaar zei in Top Gear: And now the new BMW 3 serie. Here it is and what can we say about it, Well it is a car and thats about all the time I want to spent on it (boring looks), it’s just a box with 4 wheels 😆
[quote=”993S”:czsu358p]Seta jong gij kunt er toch wat van !
De Rover 75 is een 100% BMW ontwikkeling.
En als uw voiture nen diesel is dan is het ook nog met een 100% BMW motor.Dus BMW zo afkraken is gewoon uw eigen auto af kraken.
Ik zou da ding maar rap verkopen en nen echte engelse auto kopen.[/quote][quote=”993S”:32xuw92k]Seta jong gij kunt er toch wat van !
En als uw voiture nen diesel is dan is het ook nog met een 100% BMW motor.Dus BMW zo afkraken is gewoon uw eigen auto af kraken.
Ik zou da ding maar rap verkopen en nen echte engelse auto kopen.[/quote]Een LOTUS ❓ 😉
Seta jong gij kunt er toch wat van !
Ik zou da ding maar rap verkopen en nen echte engelse auto kopen.Yep dat zijn tenminste engelse Gentlemen Cars en niet van die hooligans autos waar vooral “koffie met melk mannen” mee rondrijden en gasten die niet weten hoe ze moeten rijden op een autosnelweg 😕
Valt mij trouwens op wanneer ik wekelijks naar de kust rij dat er altijd BMWs langs de kant staan met autopech… 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.