Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

Home Forum Porsche Uitstappen Wie is er bekend met Antwerpen en omgeving … LTP

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In navolging van La Targa Passaggio Amsterdam, Brussel, Rotterdam en Den Haag .. denken we er nu (ook) over om een soortgelijk evenement (Porsche Tunnel Challenge) voor Antwerpen op te (gaan) zetten :coolness:

Om dit te kunnen bewerkstelligen zoekt het LTP Team 1 of meerdere Porscherijders die bekend zijn in en om regio Antwerpen.

Graag feedback – ook als je interesse hebt om deel te nemen – of denkt dat het evenement geen kans van slagen heeft door bijvoorbeeld de afstand tussen de tunnels, de bereikbaarheid daarvan etc.

Porscherijders die mee willen denken (organisatie) kunnen ook reageren via de E-mail:

Tunnelchallenge @ Gmail.com

:driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
      • Ok,

Het verhaal gaat HIER verder :coolness:

XXX

Roadbook is voor +95% klaar…
          Meedoen, effe mail naar Olaf sturen hé :coolness:

Hallo,

Ik woon in Kapellen en ben zeker geïnteresseerd. Ook om eventueel eea mee in mekaar te steken.
            Greetz

PB

[quote=”911_NL” post=173369]

Wij hebben daarmee ook een datum geprikt:

Zondag 28 September 2014

Aanvang zal om 09:00 zijn – met een “ontbijtje” – vervolgens een stukje rijden – plaspauze (of tanken) en vervolgens weer een stukje rijden … daarna de lunch (vanaf circa 13:00 uur)[/quote]

Misschien dat 1 van de mods dit in de openingspost kan bijvoegen? 😉

Wanneer is het precies ?

super! Ik zal het ook in mijn agenda schrijven :driver:
                  Ik kom met mijn 996 4S Cabrio en zal eens horen met andere *porsche vrienden of ze mee willen…

ik kijk er al naar uit!
                  tot dan….

XXX

@ Momenol, ‘k vrees dat dit een ‘Porsche Only’ ritje gaat worden. Er is al weinig plaats, vandaar. 😥

Is een straight six uit München ook welkom? 🙂
                      Ik ben best bekend met Antwerpen en zijn haven.

XXX

Hey Mannen, geduld hé.
                        Olaf stuurt de bevestigingen wel maar is druk aan’t werk, niet iedereen heeft vakantie op dit moment :ass:

PDS

Leuk filmke ! :happydance:

Ik heb wel nog geen mail met bevestiging gekregen … :think:

:popcorn:

XXX

Thank Bruno.
                            En nu al diegene die zeggen ‘ik stel me kandidaat’ inschrijven via Tunnelchallenge@Gmail.com
                            Want belofte maakt schuld :engeltje:
                            Maar 25 plaatskes hé…

Zeker goed gelukt :up:

XXX

Ben benieuwd of het gelukt is. Eerste keer videoke naar ‘joetoep dinges’ overgezet. Me wat geamuseerd vandaag…

Voor hen die mee willen – en nog niet officieel ingeschreven hebben:

Graag een E-mailtje met Naam Rijder, Naam Bijrijder, Evt. Nicknames, Type Porsche, Kenteken Porsche en Telefoonnummer naar Tunnelchallenge @ Gmail * com

Ik had beloofd het eerder te doen, maar heb er nog niet de tijd vrij voor kunnen maken: een apart topic met de details en kosten p.p. van dit evenement.

Sowieso koffie/thee/fris en een hapje bij de start – en een lunch aan het einde van het evenement.
                                  De rijtijd totaal is ongeveer 2,5 uur incl. tussenstops …

Via deze stel ik me ook al kandidaat met de 996 C4 cab en breng ik nog 2 vrienden met een 996 mee. Allen met ‘sportuitlaat’. :music:

Hopelijk is’t dan goe weer en kan het dakje ook eraf. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.