Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Wie kent er deze ?
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 11 maanden geleden door
Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem14 maart 2008 om 00:32
Vroeger was Raes-Racing idd een zeer goede garage. Maar enkele jaren geleden heeft ne fils a papa die garage overgenomen maar de naam wel behouden. En vanaf toen is het zeer zwak geworden.
Ikzelf heb er in m’n zoektocht een 993TT tegengekomen. Wat ik daar allemaal over te horen kreeg. De velgen waren precies met een schildersborstel bijgewerkt. Zijn uitleg : “ja, na verloop van tijd is dat normaal”. Ja, dag Jan ! De wagen had 100.000 km. En dan zou het volgens hem normaal zijn dat de velgen er zo uit zouden zien. Er zat op de wagen blijkbaar ook een X51-kit maar papieren ervan had hij niet. En zo waren er nog wel dingen die aan de wagen op te merken was. Vroeg hij 55.000 euro voor. In mijn ogen – de staat waarin die wagen zich bevond – was hij niet meer dan 45.000 euro waard.
Ik raad het echt niemand aan om daar een P te gaan kopen…
[quote=”chris_lbr”:1pycaem5]Als je het over Raes-racing hebt… WEGBLIJVEN ![/quote]
Ik ken nochtans mensen die bij Reas hun P gekocht hebben en zeer tevreden zijn.-
Zeer gemoedelijke man ,heeft wel wat classic porsches staan en vraagt als handelaar geen overdreven prijzen .Maar het blijft een handelaar en daar moet je rekening mee houden .voor de rest nog geen negatieve ervaring mee gehad.
Ik ben er geweest in september 2007, blijkbaar nog altijd dezelfde wagens die er toen stonden. “Werkt” (???) samen met Nederlandse en Waalse garages om hun wagens op te kopen. Als ik me niet vergis hebben enkele van jullie mij toen gezegd op te letten van die witte 964-look. Misschien kan de moderator die teksten terugvinden ???? Kwam die niet uit Italië?
Was inderdaad serieus wat werk aan!!! Heeft een zeer vlotte babbel, maar zou je in het zak zetten volgens mij. Sorry, mijn persoonlijke mening doet er niet toe, wil je enkel behoeden voor narigheden.
Over de prijs moet je sowieso niet te veel verwachten, en alle opmerkingen die je zal maken zullen echt wel niet veel kosten volgens hem, maar ja …Succes, maar bezint eer ge met hem begint 💡
Ik ga vrijdag kijken naar de 993 die hij staan heeft.
Iemand die de wagen (per toeval) kent ❓Zelf is hij er (natuurlijk)vol lof over, kan moeilijk anders.
Precies toch niemand die het bedrijf en/of de verkoper kent 😕
Thx.
[quote=”911-lover”:3mafnl1t]Als het om die wittegaat ben ik vrij zeker dat die een tijdje geleden te koop stond in Bree .
Ik ben deze toen eens gaan bekijken maar van dichtbij geizen was het zeer snel tijd om om te draaien en te vertrekken .
De auto werd toen bij die handelaar goedkoper aan de man gebracht.[/quote]klopt, is die van Bree maar weet niet of het om deze gaat, gewoon de eerste die ik tegenkwam bij t zoeken 😉 😀
Als het om die wittegaat ben ik vrij zeker dat die een tijdje geleden te koop stond in Bree .
Ik ben deze toen eens gaan bekijken maar van dichtbij geizen was het zeer snel tijd om om te draaien en te vertrekken .
De auto werd toen bij die handelaar goedkoper aan de man gebracht.@ Chris en 911 lover : het gaat NIET over Raes Racing, die ken ik 😉
Bedankt.
denk niet dat ie Raes bedoeld, is volgens mij eentje die regelmatig op kapaza met z’n auto’s adverteert :
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/6025 … _Look.html
Aan de uitleg te horen (Wommelgem) denk ik idd dat het om Raes gaat
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.