Wie ziet het verschil?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Wie ziet het verschil?

• Maker
    Discussie
  • Heb eindelijk eens de tijd gehad om wat fototjes te nemen van mijn “vernieuwde achterkant”.

Wie ziet het verschil? 😀

SidewindR.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • De uitlaten passen beter in de achterbumper nu. Is toch duidelijk 😀

de grasmaaier staat klaar , hij heeft er zin in gekregen om het gras eens te maaien 😉

ik gok op de ( andere) dubbele (DANSK) uitlaat en de nummerplaathouder van RSR ?…
          ❓ 8)

[quote=”fdeville”:b5gy0hds][quote=”SidewindR”:b5gy0hds]Een kleine tip: Zoek eens in andere posts (Herfstrit, Vroemdag,…) naar vroegere foto’s 😉 [/quote]
            En de winnaar wint een Porsche[size=59:b5gy0hds](achteruitkijkspiegelmoertje)[/size] 😆 [/quote]
            Zit geen moertje aan 😉

Anoniem

[quote=”SidewindR”:33j19pbt]Een kleine tip: Zoek eens in andere posts (Herfstrit, Vroemdag,…) naar vroegere foto’s 😉 [/quote]
              En de winnaar wint een [size=200:33j19pbt]Porsche[/size][size=59:33j19pbt]achteruitkijkspiegelmoertje[/size] 😆

mmm mis ook een rolkooi, dus ik zal wel de verkeerde foto genomen hebben denk ik.

tov deze foto

http://www.stevenvdw.be/fotos/20071017_Vroemdag_Zolder/slides/DSC00619.html ?????
                  want kan de nummerplaat niet zien op die foto.

grotere uitlaten
                  nieuwe pinklichtunits?
                  Carrera badge op de klep
                  andere nummerplaathouder

En denk ook andere velgen, maar dat kan ik niet goed zien.

[quote=”fdeville”:1ite27l5]Heb me suf gezocht…maar ik zie het niet.[/quote]

Zoals je kan zien zijn al de bovenstaande foto’s genomen op dezelfde moment en is er dus geen verschil. Of het zou moeten zijn dat ze bij hen altijd een groene zak en een jerry can hebben staan op de oprit 😀

Sidewind is niet rap verlegen en wil dat je zijn auto gaat opzoeken op oudere foto’s ergens op het forum en zo de verschillen gaat vinden.
                    Ik wacht dus wel tot hij het zegt. 😈

Mistlichten in de reflector!!

Een kleine tip: Zoek eens in andere posts (Herfstrit, Vroemdag,…) naar vroegere foto’s 😉

Anoniem

Heb me suf gezocht…maar ik zie het niet.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.