Wielspacers gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Wielspacers gezocht

• Maker
    Discussie
  • Heeft er soms nog iemand een setje wielspacers van 7 tot 10 mm liggen die weg mogen ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • XXX

Deepee, 65mm… serieuze spacers :sarcastisch

Nog vergeten, welke banden leg je daar op – op die spacers… :happy:

0

ik heb nog een alu set van 2 stuks 6,5 mm dikte zonder bouten. PM maar met een prijsvoorstel indien interesse.
        met een beetje staalwol en elbow grease zijn ze in no time weer als nieuw. ikzelf heb er de moeite niet voor gedaan omdat ik ze niet gebruik.

EDIT: afm aangepast, tnx peter !

spacers65mm.jpg

0

Thanks bzguy… even bij Porsche langs dan maar voor langere bouten en eventueel 4 kleine schroefjes :salut:

0

Yfkes : heb een identieke set (originele) Porsche 5mm spacers op de kop getikt.

Bij mijn set (4 stukes) zijn langere bouten standaard meegeleverd, alsook het schroefje om de spacer op de wielnaaf te plaatsen.

Langere bouten zou ik zowiezo nemen, dat zal wel zijn reden hebben, het schroefje zal -naar mijn mening- dienen als hulpje bij het vb afnemen van de velgen, dan valt de spacer er tenminste niet zomaar af 😉

Ik zou het advies van Porsche aanhouden, je zou niet de eerste zijn die op de snelweg ingehaald wordt door 1 van zijn wielen :mrgreen:

0

… nu het hier toch over wielspacers gaat… als’t niet geeft GETTE zou ik hier een vraagje willen over stellen (is makkelijker dan er nieuw onderwerp over te beginnen).

‘k Heb onlangs zelf vier originele spoorverbreders van Porsche (5 mm.) op de kop kunnen tikken. ‘k Zou deze bij het wisselen van de winter- naar zomervelgen/banden (originele Porsche Turbo II-velg) willen monteren onder de 997 Black Edition.

1) Is het gebruik van langere wielbouten vereist ?
              2) Is het nodig dat de spoorverbreder met het kleine vijsje op de wielnaaf wordt bevestigd of kan de spoorverbreder gewoon op zijn plaats worden gehouden door de vijf wielbouten ?

Volgens de verkoper (particulier) was dit niet nodig.

0
              PDS

Bezorg jij anders een bod van “hoeveel geld er teveel in uw portefeuille zit” 😆

0
                PB

[quote=”pds trading” post=194304]Ze zijn 18mm [/quote]
                  Ik was net een zelfde setje aan ‘t volgen op Ebay, je mag me steeds (al dan niet in een pm) even je ‘toch in de weg liggende’ prijs bezorgen. :mrgreen:

0

Das te dik, toch bedankt !

0
                    PDS

Ze zijn 18mm

image_2015-01-19.jpg

0

OK, alvast merci 😉

0
                        PDS

Ik heb er nog liggen van Techart met boutje op.
                          Dus die je vast zet op de naaf.
                          Zal morgen kijken hoe breed ze zijn

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.