Winter Park Florida GTG

Home Forum Porsche Uitstappen Winter Park Florida GTG

• Maker
    Discussie
  • Was vandaag bij een klein GTG in Winter Park Fl. Was georganiseers door een member van Rennlist.

Vermist ik hier geen Porsche heb ben ik noodgedwongen 8) met mijn Esprit moeten komen.

Was heel plezant , waren maar een paar auto’s maar die oude 911 was subliem , volledig origineel buiten de nieuwe lak maar van binnen 😮
    Eigenaar heeft er alle documenten bij vanaf de eerste dag. Zeldzaam.

Hier enkele foto’s :

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Winterpark in Florida? Is dat geen contradictie? 8)

ken

leuke foto’s Denis, daar staan enkele mooitjes tussen hoor
        mooie Esprit dat je daar staan hebt (wist je ondertussen wel al)

geniet van je verlof koen en suc6 met het aanvragen van je zoontje zijn identiteitskaart

Hier is het idd mager gesteld met het weer.
          Afwisselend zon en stortbuien (al een hele week lang) en temperaturen onder de 20 graden.
          De zomer is begonnen 😥

Hopelijk wordt het vanaf zaterdag terug (minstens 14 dagen) goed daar ons jaarlijks verlof dan begint.
          Daar ik na 1,5 jaar proberen nog steeeds geen paspoort heb voor mijn zoon (nu via gerechterlijk dwangbevel aangevraagd) moet ik wel in de buurt van België blijven

Hey 993S,

echt tof dat je dit met ons deelt…staan mooie dingen bij mekaar daar! 8)

Laat de foto’s van een volgend event maar komen 😉

euh, warm????

understatement hoor, morgen 14°C ………… 🙁 ( (

Goe bezig levensgenieter. Bedankt voor deze foto’s met ons te delen.

Ja hier is het heel warm , ge ziet iedereen schaduw zoeken onder die boom. Da was met een goede reden 😀
                  Is het in Belgie dan niet warm ? Zou nu toch moeten he.

Volgende week is er op dezelfde plek een “exotic” car meeting , zal daar ook wat foto’s van posten.

Prachtig Denis!

‘t Is daar precies warm ginder in Florida 😉

Groetjes,

SidewindR.

Super
                      Hartelijk dank voor het met ons te delen Denis

damn, what a life……. 😯

😀 D D

Leuke bijeenkomst daar zo! En jouw Esprit mag er ook zijn Denis!! 8)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.