Workshop lassen bij Floere

Home Forum Porsche Uitstappen Workshop lassen bij Floere

• Maker
    Discussie
  • @depee, ben wel bereid om geheel vrijblijvend wa tricks voor te doen!
    zit in de stiel sinds 1978 !
    Floere

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)
    • Jep Floere, Ik heb op je PB geantwoordt[quote=”floere” post=203474]Hey 993, kan je eens contact opnemen met mij?
      grts floere.[/quote]

ken

Hier ook 😉
        De vorige keer kon ik spijtig genoeg niet.

Zeker. Duimen.

ook interesse, kon de laatste keer niet inschrijven wegens familiale verplichtingen. Nu hopelijk wel.

Ikke zeker en vast.

Zijn er mensen die in het najaar nog eens een workshop lassen willen volgen, adh van het aantal mensen kan ik een datum pikken .
                grtz floere.

Hey 993, kan je eens contact opnemen met mij?
                  grts floere.

Voor de persoon aan wie ik protectie tape heb meegegeven en mij laten weten heeft dat het stuk niet groot genoeg is!
                    Ben je mailtje kwijt!
                    Heb al nieuwe tape in mijn bezit, neem even contact op.
                    grts floere.

Hey, was voor mij ook plezant om mensen over de vloer te krijgen die wel degelijk iets wilden opsteken!
                      Zal mijn agenda eens nakijken en binnenkort een datum vastleggen voor een workshop in het najaar.
                      Floere.

Plezante en leerijke dag, Patrick 1000X bedankt voor je toewijding en geduld. Als je onze werkstukken zo ziet liggen dan verschiet je er niet van, dat het Muka in Antwerpen en het Smak in Gent al interesse hebben laten blijken 😀

Volgende keer kom ik ook
                          Ik was van wacht :bounce:

[quote=”floere” post=199424]
                            Voor de mensen die moeten afzeggen hebben weet dat ik deze workshop nog wil overdoen in het najaar.[/quote]

:respect2: :respekt:

:applaus: :respect2: zeer mooi om te zien dat er nog mensen zijn met hun hart op de juiste plaats :first:

@deepee, als je ooit een ander beroep wilt uitoefenen: actiefotograaf gaat u wel goed af!
                                Thanks voor de foto”s.
                                Floere.

XXX

Dubbel posten lukt ook al… Andere foto’s dan maar:

DSC_0257.jpg

DSC_0238.jpg

DSC_0264.jpg

DSC_0261.jpg

Attachments:
                                  • DSC_0258_2015-03-01.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 118)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.