Home › Forum › Porsche Uitstappen › Workshop lassen bij Floere
- Dit onderwerp bevat 118 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Floere, bedankt voor de ontvangst, het delen van de kennis, de vakkundige uitleg en het oplassen van de 944.
Zoon is content :up:
Toffe bende, toffe leermeester :respekt:@993, na mijn verlof neem ik contact op om af te spreken!
Grts floere.Hey, allen die deelgenomen hebben aan de workshop lassen:dank voor jullie leergierigheid!!
Was voor mij dan ook aangenaam om mijn kennis te delen!T”was een toffe bende , zie foto’s!
Voor de mensen die moeten afzeggen hebben weet dat ik deze workshop nog wil overdoen in het najaar.
Dank ook voor de leuke attenties ( weet niet meer wie de chianti classico mee gebracht heeft) maar heeft gesmaakt bij het avondeten!!
Ik hoop dat de deelnemers er iets van opgestoken hebben, was een leuke bedoening.
Zal via dit forum op tijd iets laten weten voor de volgende workshop in het najaar.
Grts Floere.Dat ziet er een toffe bedoening uit! Ik heb lang zitten dubben om ook mij ook ‘in te schrijven’ maar het kwam uiteindelijk niet goed uit. Bij een volgende gelegenheid ga ik toch ook proberen om mijn licht eens op te steken. Fijn initiatief Floere! :up:
Inderdaad schitterende dag! Het lassen ging niet vanzelf, veel oefenen is de boodschap 😀 . Dank aan Floere voor dit leuke initiatief en :respekt: voor de meester!
een zeer geslaagd initiatief op het konto van PFB met bijzondere dank aan organisator, animator, gastheer, instructeur, … Floere :up:
de afwezigen gaan het zich weer beklagen, maar krijgen een beloofde herkansing later dit jaar.nog meer fotomateriaal: KLIK
Zo…weer terug thuis na een ongelooflijk interessante dag.
Ik kon al een beetje lassen, maar wat de Floere ons liet zien…onvoorstelbaar welk knap werk die man levert.
Of het nu plaat dik ijzer aluminium of gietijzer is, alles zet de man professioneel aan mekaar.
We werden ingelijfd in de geheimen van de verschillende materialen en hun bewerkingen
En ook de verschillende soorten lastoestellen werden haarfijn doorgelicht
Na de introductie kon iedereen de praktijk i.r.l. uitproberen
Na enkele subtiele oefeningen, waren er toch al gasten die het metaal mooi aan elkaar konden breien.
Ondertussen was er door Peter en Deepee voor koffie en koffiekoeken gezorgd
In de namiddag werd dan de 944 van Peter aangepakt, waar een groot gat mooi werd opgevuld met een plaatje carrosseriestaal.
Gelukkig voor Peter werd dit vakkundig door Patrick zelf opgelost.
Een dikke proficiat aan Patrick om dit initiatief op poten te willen zetten.
We hebben echt veel geleerd op deze zeer interessante dag
Bedankt Floere Patrickmijn boxy staat ook klaar te blinken in zomertenue (zonder hardtop noch winterbanden)
nu nog een nachtje slapen en zien hoe we Wes’ afwezigheid zinvol kunnen opvullen (laspost of lastpost 😉 )@ Wes: succes morgen en overmorgen !!
Haha, zou goed kunnen Stijn. Maar aangezien het een 5 ploegen systeem is, zal ik nog wel genoeg zondagen moeten werken. 😉
Klinkt goed floere. Moest het zo zijn, dan heb ik zeker weer interesse om te komen! :up:
Voor degene die toch kunnen gaan: Veel plezier allemaal morgen. :relaxman:
[quote=”WES-RS” post=199282]
Het slechte nieuws is dat ze me zondag verwachten voor een kennismaking en rondleiding. ([/quote]direct al eens testen hoe flexibel je bent :ass:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.