www.pk-tuning.be

Home Forum Porsche Links www.pk-tuning.be

• Maker
    Discussie
  • Zo te zien is het vorige rubriekje over mijn website verdwenen
    Dan zal ik een nieuw aanmaken vanwege de veranderingen

Ik heb de voorbije dagen een beetje aan mijn website gewerkt . Onderdelen zoals downloads en Gallerie (met hopen avatars en mooie achtergrondfoto’s in hoge resolutie) hebben moeten plaatsruimen (nam echt een hoop ruimte in op mijn site) .
    Er staan via de links al zoveel foto’s op de site bij “Meetinhpics” dat die extra prentjes (en nog niet eens van mezelf) in mijn ogen niet meer echt odig waren.
    Ook was hier al meer dan een jaar niets aan geweizigd.
    De “Showcase” waar elke week een ander voertuig voorgesteld wordt moet voldoende zijn.

Door de exrtra ruimte en om de site iets persoonlijker en informatiever te maken heb ik er de tab “Martini Porsche” op gezet.
    Als jullie hierop klikken vinden jullie de story van onze Martini 951 vanaf het idee tot heden.

Vele fotootjes verduidelijken de geschiedenis en het verhaal en deze page zal bij elke verandering of belevenis aangevuld worden.

Laat eens horen of het jullie bevalt en eventueel ideetjes (binnen mijn beperkte mogelijkheden als comuterleek natuurlijk) 😉

Ik heb er ook nog enkele maar die veranderingen zullen jullie wel zien als jullie dit draadje volgen.
    In de week ook wat pics gaan maken van oa de rolkooi , de 18ers+slicks, de remmen , de ophanging etc

Natuurlijk heb ik nog enkele andere sites waar een hoopleuke foto’s en Porsche info staat

Porsche Site

My Meetingpics

Mijn Porsche Passie

Fotomapje allerlei

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Rechts klikken en opslaan.
      Dan heb je ze in groter formaat 😈 😉

Ze zijn wel een beetje klein hé 😀 (just mijn maat)

Mooi mooi Koen!! super zicht!

Neen Stef , een Porsche is niet “een wagen” maar liefde en emotie PUUR 🙄 😈 😉

[quote=”911-lover”:1lpiw0mk]Neen, eerst terug lopende krijgen en voor het seizoen terug een beurt geven.
              Verder moet ze idd klaar zijn 😉 [/quote]

Je hebt het hier toch nog steeds over een wagen hé Koen 😆

Neen, eerst terug lopende krijgen en voor het seizoen terug een beurt geven.
                Verder moet ze idd klaar zijn 😉

Mooi, weer heel ander zicht met deze velgen.

Is de wagen nu al volledig klaar voor volgend seizoen?

En weer een paar fotootjes ter update van de Martini 😉

Duidelijk dat Nicholson niet te doen heeft met Wilkinson 😈

Rufie, verwarrend … begon te twijfelen of je passie niet Mercedes was …

http://www.lovewheels.com/car.php?make= … el=S-Class

En niet zo scheel zien als je boos bent 😆

Je moet je wel eens scheren hé Rufieeee 😆

Als je het maar weet :

idd onze Ruffffffiie de pump 8)

yep veel beter zo in het wit, zeer scherp ook 🙂

Ik zou maar oppassen hé Koen, straks wordt Rufffie kwaad 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.