www.pk-tuning.be

Home Forum Porsche Links www.pk-tuning.be

• Maker
    Discussie
  • Zo te zien is het vorige rubriekje over mijn website verdwenen
    Dan zal ik een nieuw aanmaken vanwege de veranderingen

Ik heb de voorbije dagen een beetje aan mijn website gewerkt . Onderdelen zoals downloads en Gallerie (met hopen avatars en mooie achtergrondfoto’s in hoge resolutie) hebben moeten plaatsruimen (nam echt een hoop ruimte in op mijn site) .
    Er staan via de links al zoveel foto’s op de site bij “Meetinhpics” dat die extra prentjes (en nog niet eens van mezelf) in mijn ogen niet meer echt odig waren.
    Ook was hier al meer dan een jaar niets aan geweizigd.
    De “Showcase” waar elke week een ander voertuig voorgesteld wordt moet voldoende zijn.

Door de exrtra ruimte en om de site iets persoonlijker en informatiever te maken heb ik er de tab “Martini Porsche” op gezet.
    Als jullie hierop klikken vinden jullie de story van onze Martini 951 vanaf het idee tot heden.

Vele fotootjes verduidelijken de geschiedenis en het verhaal en deze page zal bij elke verandering of belevenis aangevuld worden.

Laat eens horen of het jullie bevalt en eventueel ideetjes (binnen mijn beperkte mogelijkheden als comuterleek natuurlijk) 😉

Ik heb er ook nog enkele maar die veranderingen zullen jullie wel zien als jullie dit draadje volgen.
    In de week ook wat pics gaan maken van oa de rolkooi , de 18ers+slicks, de remmen , de ophanging etc

Natuurlijk heb ik nog enkele andere sites waar een hoopleuke foto’s en Porsche info staat

Porsche Site

My Meetingpics

Mijn Porsche Passie

Fotomapje allerlei

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Amai, staat al wat op.
      Goe gewerkt, praktisch vriendin een paar weken weg 😀

Een bemerking :

Rufie is met één F, dus niet Ruffie.

Ik heb het dan toch maar in het wit gezet 😉

De zwarte achtergrond met logo hoort bij de geheelopzet van de site.
          Die heb ik laten maken en weet niet (en wil eigenlijk ook niet) hoe deze te veranderen.
          Ik ben maar een compuleek die enkel mijn site kan invullen , maar geen basis kan maken.
          Ik zal zien wat ik kan doen , desnoods doe ik het toch wit.

misschien voor dit deel dan de achtergrond aanpassen?

Ik wilde de tekst eerst ook in het wit doen , doch bij het opmaken van de pagina heb ik ook een witte achtergrond waardoor de tekst dan onzichtbaar wordt 😥

En dat blauw is dan een goed alternatief want rood of geelzie ik echt niet zitten.
              Dat ziet dan zo schreeuwerig uit 😕

Heel mooi maar ik zou ook iets doen aan de kleur van de tekst deze in moeilijk te lezen.

Mooi verhaaltje Koen maar iets wat moeilijker leesbaar is is de blauwe tekst als juist jou logo erachter staat. Daar misschien iets aan proberen te doen?

PS. Hoe komt het dat gij zo vroeg op zijt vandaag? Dacht nooit voor 9u bereikbaar 😉

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.