YSM Fuchs Replica’s

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening YSM Fuchs Replica’s

• Maker
    Discussie
  • Iemand bekend met het merk YSM, zou een Chinees ( ja wa is er tegenwoordig niet gemaakt in China!!!)merk zijn van velgen, hebben ook de 19” Fuchs velgen in hun aanbod maar ik vind op het WWW zeer weinig goede of slechte reverenties van dit merk. Op hun site geraak ik ook niet :what: :what: :what:
    Kan een setje kopen van deze velgen (voor ne zeer mooie prijs) van iemand die deze gekocht heeft maar gebruikt ze niet omdat ze niet mooi staan onder zijn 997 volgens hem :wtf: :wtf: :wtf:, velgen zitten nog in de doos.
    Volgens de bandencentrale (die mij een correcte man leek en verder niks met de verkoop te maken heeft) waar ze momenteel liggen zouden dit geen slechte velgen zijn zolang je ze maar niet in de wintermaanden gebruikt ivm corrosie door zout aantasting.
    Laat de meningen maar komen :salut: :salut: :salut:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Thanks voor jullie commentaar, ondertussen beslist om ze niet te kopen :salut: :salut: :salut:
      Wel vandaag te weten gekomen dat er verschillende bandencentrales in Belgie deze replicas van chinese makelij verkopen, zogezegd gemaakt in Duitsland :wtf: :wtf: :wtf:

[quote=”Christophe P” post=146611]Kijk hier eens
        http://www.design911.co.uk/%5B/quote%5D

Een vriend van me heeft daar vorig jaar “17 Fuchsen gekocht.
        Correcte levering en mooie afwerking. Hij rijdt er nu toch al meer dan een jaar mee rond zonder problemen.
        Prijs was 238 euro/p stuk.

Ze hebben diverse soorten en maten, hierdoor kan de prijs natuurlijk afwijken.

Op Kapaza staan er 4 nieuwe replica’s te koop voor 500 euro “15 :

Klik hier

Ja, die Chinezen zijn straffe mannen 😆

[quote=”python” post=146614]Het begint afgezaagd gaan te worden ,straks komt dat beroemde fotootje van die gescheurde (imitatie) Fuchs hier weer te voorschijn :sleep:[/quote]Waar is Olaf als je hem nodig hebt :mrgreen:

J

[quote=”Mushroom” post=146613]Euhm, ik veronderstelde dat het over dezelfde “Fuchs” velgen ging (eigenlijk de Sport Classics) waar menig lid hier momenteel al mee rondrijdt?
            Indien ja : aan hen vragen
            Indien nee : toch maar passen[/quote]

Zelfs de Sport Classic Fuchs velgen van Porsche zijn geen echte Fuchs.
            Waarom ze bij Porsche niet gekozen hebben om de velgen bij de oorspronkelijke fabricant te laten maken, weet ik niet.
            Fuchs zelf maakt ook 19 duims velgen.
            Ik denk dat er bij Porsche iemand het niet zo nauw genomen heeft met de tradities van merk…
            Natuurlijk zullen de Sport Classic velgen wel van uitstekende kwaliteit zijn.

Het begint afgezaagd gaan te worden ,straks komt dat beroemde fotootje van die gescheurde (imitatie) Fuchs hier weer te voorschijn :sleep:

Euhm, ik veronderstelde dat het over dezelfde “Fuchs” velgen ging (eigenlijk de Sport Classics) waar menig lid hier momenteel al mee rondrijdt?
                Indien ja : aan hen vragen
                Indien nee : toch maar passen

J

Weinig info en de info die je vindt is slecht……
                  Zegt dat niet genoeg?? Als er goeie commentaar was, dan zou je die ook wel vinden.

Je staat op het punt van goedkope chinese imitatie te kopen waar je geen of slechte info van vindt….
                  Need i say more?

Zoek een set echte Fuchs. En als je die niet vindt, koop iets anders degelijks.

Die chinese brol…. Ik zou er niet aan beginnen, niet onder mijn 911, no way.

Kijk hier eens
                    http://www.design911.co.uk/

luc

Ik zeg altijd prijs/kwaliteit 🙂

deze zomer was er heel wat ophef rond de kwaliteit van chinese imitaties van riplica merken. het artikel wat ik me herinner en kon terugvinden is dit van autoblog.

ik wil ze niet onder mijn auto waarmee ik op de autobahn snelheden rijd ver boven de x00 kmh.
                        ieder beslist voor zichzelf wat zijn/haar veiligheid waard is.

Mijn opinie…
                          Een nieuwe set kost voor zover ik weet rond de 900 Euro. Als je die niet gebruikt om op circuit te gaan racen zal dat allemaal wel meevallen zeker?
                          Wie had hier ook weeral een set “echte” Fuchs gekocht die dan haarscheurtjes vertoonden?
                          Alles is altijd een beetje een loterij denk ik.
                          Als de prijs goed is zou ik toeslaan.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.