zal mijn collectie eens stillekes aan posten

Home Forum Porsche miniatuur zal mijn collectie eens stillekes aan posten

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • edited

edited

ik heb die spaarpot ook staan heb zelf aan vriend gegeven voor kerst cadeau toeval wil dat hij juist hetzelfde gaf

die kaders kan je best zoeken in doe hetzelfzaak denk ik

droom garage geef mij maar een porsche garage zoals die van carreramotors dan kan ik ook eens receptie geven en er een clublokaal van maken

enfin blijven dromen zeker

waar vind je die kaders eigenlijk, en hoeveel kosten deze?

Die carrera spaarpot heb ik ook! 😉

Of je kan ze aan mij schenken Rufie 😀 twisted:

Heb zo een dertigtal van die orginele posters, maar echt geen plaats om die te hangen.
                  Wie weet win ik ooit de lotto en kan ik mijn droomgarage bouwen met plaats zat… 😀 ?

Zeer knap.
                    Maar die dingen zijn echt groot en dan moet je al over een flinke muur beschikken om ze een beetje samen te kunnen hangen 😯
                    Ik heb maar zo eentje in mijn woning. Die van de Cayenne 😉

edited

Wil je mij er eentje bezorgen David , want die heb ik nog niet 😉

(of doe maar twee , kan ik ook sparen voor mijn zoon zijn eerste Porsche)

die carrera spaarpot kan je nu in de casa op de kop tikken voor 2 euro… ze staan nu -70% allez toch in casa st-truiden…

Die plastic vorm gebruikten wij vroeger om chocolade wagens van te maken.
                            Ik heb oa meerdere 205 Rallye Paris Dakar auto’s in chocolade gemaakt 😉

En hier een paar fotootjes van mijn verzamelinkje

[quote=”cab ’88”:1n2wk2oc][quote=”
                              carrera spaarpot

[/quote]

Heel raar maar bij mij komen die twee precies niet goed overeen. 😛 [/quote]

carrera kunt ge thans niet bekijken als weggegooid geld he 😉 😀

Anoniem

[quote=”
                                carrera spaarpot

[/quote]

Heel raar maar bij mij komen die twee precies niet goed overeen. 😛

edited

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.