Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

Home Forum Porsche Uitstappen Zaterdag 10/11/2018: Brasserie D’ACHOUFFE

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

inschrijvingen afgesloten!
      Vorig jaar hebben we een zeer geslaagd bezoek gebracht aan de brouwerij van Duvel Moortgat in Breendonk met dank aan medeforummer gdpsuz1982 die ook nog voor een leuke attentie zorgde.
      Dit jaar heeft een kabouter (gelukkig gene uit de Studio 100 familie) mij ingefluisterd om naar een heel mooie brouwerij te rijden in hartje Ardennen.
      BRASSERIE D’ACHOUFFE, bekend van de kabouter op hun etiket, behoort ook tot de Duvel familie. De ervaringsdeskundigen onder ons weten ook dat die kabouter soms lelijk uit de hoek kan komen met een gigantische hamer in zijn handen….:what: Hoog tijd dus om te ontdekken hoe dit komt.
      De brouwerij bevindt zich in Wibrin en de streek nodigt uit om met de Porsche, verkend te worden.
      update: Het bezoek vangt aan om 13h00. Het staat iedere deelnemer vrij om rechtstreeks naar te rijden. Voor zij die graag samen rijden, kan er steeds op een central punt afgesproken worden.
      Na het bezoek kunnen we vlak aan de brouwerij een hapje gaan eten.

Het bezoek zelf kost 9euro/volwassnene (+16j), 5 euro voor pubers tussen 12-15k en is gratis voor de -11-jarigen.

Indien je mee wenst te gaan dien je een mailtje te sturen naar harleyg@porscheforum.be waarna we verder afspreken
      Thx

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
      • Hoi !

Ik ben er al eens wezen rondtoeren met de P…
        leuke streek, al is de brouwerij niet erg groot… Heb toen wel geen rondleiding gedaan maar
        enkel in de locale shop wat voorraad ingeslagen en op het terrasje een klein glaasje gedronken…
        Persoonlijk zou ik het doen op een zonnig dagje maarja rijden met de P is altijd leuk toch 😀

Ik hou deze even in de gaten.. miss dat ik wel mee rijd.. woon zelf maar 5 minuutjes van Lummen

Mvg
        M

Ik weet niet wat een Achouffe potlood daar kost in de Chouffe shop, maar als ‘t meevalt dan sponsor ik jullie er wel eentje (en dan heb je sinds het bezoek aan Duvel eindelijk eens al het materiaal om eindelijk die clipboard te kunnen gaan gebruiken)

Klint heel goed Gert, first drive :driver: , than drink :drink:
            En vermits goede initiatieven steun verdienen al dadelijk een notitie gezet bij dat WE.
            Vernemen wel verder.

Tof idee! Alvast genoteerd in afwachting.

top idee :drink: :drink:
                ik heb het al geblokkeerd in mijn agenda
                (de zaterdag dan, de zondag dat lukt mij niet)

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.